24. تير 1396 - 8:09   |   کد مطلب: 17645
تیم کاتای تیمی جوانان دختر با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی در فینال مقابل تیم مالزی ۴ بر یک به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.
تیم ملی کاتای دختران,مسابقات قهرمانی کاراته آسیا,مدال طلا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

قهرمانی دختران و پسران کاتاروی ایران در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : تیم ملی کاتای تیمی جوانان پسر ایران متشکل از مهدی شجاعی، پویا حبیبی و مهدی رضایی در فینال مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در آستانه قزاقستان مقابل تیم مالزی با نتیجه ۴ بر یک پیروز و صاحب مدال طلا شد.

تیم کاتای تیمی جوانان دختر نیز با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی در فینال مقابل تیم مالزی ۴ بر یک به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

هم‌چنین در کاتای انفرادی امید دختران، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه ۵ بر صفر و کاتاکار تایلند ۴ بر یک راهی فینال شد. او در فینال با کاتارویی از مالزی دیدار کرد و با پیروزی ۳بر۲ به مدال طلا رسید.

در کاتای انفرادی امید پسران، امیریزدان تدین پس ازغلبه بر کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد.
تدین در فینال باید با نماینده ژاپن دیدار می‌کرد که با شکست برابر کاتاروی ژاپنی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در روز دوم مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در آستانه قزاقستان، تیم‌های ملی جوانان کاتا ایران در دو بخش پسران و دختران با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال پیکارهای آسیایی رسیده بودند.

تیم پسران در پیکارهای قبلی هند و قرقیزستان را با پنج پرچم شکست داد و تیم دختران نیز با همین نتیجه از سد تیم قزاقستان گذشت.

انتهای پیام/ص

مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا مسابقات قهرمانی کاراته آسیا تیم کاتای دختران تیم کاتای دختران تیم کاتای دختران تیم کاتای دختران تیم کاتای دختران تیم کاتای دختران مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا

دیدگاه شما

آخرین اخبار