13. بهمن 1394 - 14:28   |   کد مطلب: 9127
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری
بانوان حماسه سازان گمنام دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در مراسم نکو داشت بانوان تاثیرگزار در پیروزی انقلاب گفت: عنوان حماسه سازان گمنام دوران انقلاب و دفاع مقدس برازنده بانوان ایران اسلامی است.

به گزارش شبنم ها، طاهره دوروزی درمراسم گردهمایی بانوان  تاثیرگزار در پیروزی انقلاب  اسلامی و اولین نشست کمیته بانوان  و زنان  دفاع مقدس  در همدان  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: با گرامی داشت ایام الله دهه فجر کاری کنید که غرب نگاه بدش را از جامعه ما بر دارد.

مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه  کتاب دهه فجر تمام صفحاتش به خون شهدا آغشته است  و باید برای آینده گان حفظ شود  افزود: زمانی که کتاب انقلاب را ورق  می زنیم مشاهده خواهیم  کرداین شیر زنان حتی نوزادان خود را هم در تظاهرات شرکت می دادند.

دروزی با اشاره به کلام امام خمینی (ره ) که سربازان من در گهواره ها هستند گفت : در دامن همین مادران بود که مردان و پسران رشد یافتند و از انقلاب و آرمان های انقلاب دفاع کردند .

وی با بیان اینکه وظیفه دینی و اخلاقی ماست که پاسدار خون شهدا باشیم گفت: این ووظیفه برای خواهران شهدا و خانواده های معظم آنها خطیر تر و مهمتر است و باید با بیان خاطرات شهدا به انتقال ارزش ها  به نسل  آینده  اهتمام ورزند.

مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت نقش زنان در تظاهرات انقلاب قابل توجه بود چراکه زنان علاوه بر حضور همیشه در صحنه مشوق مرادن نیز بودند.

دوروزی در ادامه با بیان اینکه  اگر انقلابی نبود دفاع مقدس هم صورت نمی گرفت گفت: بانوان این سرزمین با تحمل سختی‌های جنگ و و ایستادگی در برابر دشمنان  عنوان حماسه سازان  گمنام دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای خود برگزیدند.

 انتهای پیام /و

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار