24. مرداد 1394 - 0:10   |   کد مطلب: 6940
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای همدان مطرح کرد
میزبانی شایسته‌ همدان در المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای همدان گفت: همدان به دنبال میزبانی شایسته‌ دختران دانشجوی سمای کشور است.
میزبانی شایسته‌ همدان در المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش؛ پیش از ظهر امروز المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور به میزبانی دانشگاه آزاد همدان در سالن ورزشی امام علی(ع) این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران رشته‌های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بسکتبال با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت روز 26 با اعلام نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها جمشید وزیری مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور، غلامرضا خاکساری رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد همدان حضور داشتند.

شاهرخ قاسم‌زاده رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای همدان با اشاره به حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اظهار کرد: بسیار خرسندیم که میزبان ورزشکاران واحدهای مختلف دانشگاهی سما از سراسر کشور هستیم.

وی افزود: رقابت‌های ورزشکاران در سه رشته آمادگی جسمانی با حضور 12 تیم، تنیس روی میز با هشت تیم و بسکتبال با شرکت 9 تیم برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای همدان ادامه داد: برگزاری این رقابت‌ها ضمن ارتقای سطح سلامت جسمی دانشجویان، شور و نشاط را نیز به دنبال دارد.

وی ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد همدان در فراهم کردن شرایط میزبانی این رقابت‌ها یادآور شد: سالن امام علی(ع) برای برگزاری مسابقات بسکتبال و سالن ورزشی پوریای ولی برای انجام رقابت‌های آمادگی جسمانی و تنیس روی میز در نظر گرفته شده است.
اجرای ورزش باستانی و پهلوانی توسط چند نوجوان ورزشکار همدانی یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.

رژه تیم‌های شرکت‌کننده آخرین برنامه این مراسم بود که با نظم خاصی برگزار شد.

مهدی صفرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان شرایط مطلوبی را برای پوشش خبری این رقابت‌ها برای خبرنگاران رسانه‌های مختلف در کنار سالن‌های برگزاری مسابقات فراهم کرده است.

در حین رژه تیم‌ها تشویق ورزشکاران شور و حال خاصی در سالن ایجاد کرده بود.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار