24. مرداد 1394 - 0:17   |   کد مطلب: 6941
روز نخست المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشوردر همدان
پیروزی دختران بسکتبالیست خوزستان، اصفهان و کردستان در دور نخست
مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که به میزبانی همدان در جریان است با پیروزی پیروزی دختران بسکتبالیست خوزستان همراه بود.

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با برگزاری سه مسابقه در دور نخست رشته بسکتبال پیگیری شد.

در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور دارند.
*برتری خوزستان برابر ارومیه تنها با یک امتیاز اختلاف

از گروه «ج» این رقابت‌ها و در دور نخست مرحله گروهی دو تیم خوزستان و آذربایجان غربی با قضاوت فاطمه بهرامی، مونس علی‌پناه و نسیبه غلامی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دختران اهوازی با برتری و با یک امتیاز اختلاف به پیروزی رسیدند.

در این مسابقه خوزستانی‌ها در کوارترهای اول و سوم با حساب 15 بر دو و 10 بر 6 به پیروزی رسیدند و در مقابل تیم ارومیه هم در کوارترهای دوم و چهارم عملکرد بهتری داشت و با نتایج هشت بر دو و 12 بر سه به برتری رسید.

اما تیم خوزستان عملکرد بهتری داشت و تنها با یک امتیاز اختلاف و در مجموع 30 بر 29 به برتری رسید تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعد به دورهای دوم و سوم کشیده شود.

مریم شولی از تیم خوزستان با کسب 14 امتیاز بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و همچنین تیم مقابل نسا علی‌جمالی با به دست آوردن 9 امتیاز موثرترین بازیکن ارومیه‌ای‌ها بود.

این رقابت‌ها به دلیل فشردگی و اینکه برخی تیم‌ها باید در یک روز دو مسابقه برگزار کنند دو ساعت متوقف شد و عصر جمعه با برگزاری سه مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار