22. تير 1394 - 21:12   |   کد مطلب: 6495
هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نوراز 16 تا 21 شهریورماه در همدان برگزار می شود.
همدان میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دختران می شود

به گزارش شبنم ها صفی‌الله صفایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور همدان در شهریورماه میزبان هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان بیان کرد: هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته‌های ورزشی بدمینتون، بسکتبال، فوتسال، تنیس، تکواندو، دوومیدانی، والیبال و غیره برگزار می‌شود.
وی میزبانی همدان را برای المپیاد اتفاق خوبی اعلام و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی یک هزار و 500 دانشجو شرکت می‌کنند که به عنوان سفیرانی برای همدان تلقی می‌شوند.
صفایی ادامه داد: دانشجو می‌خواهد شور و نشاط را تجربه کند و این اتقاق با این رویداد ورشی در همدان رقم می‌خورد.
وی با اشاره به اینکه میزبانی این المپیاد آثار اقتصادی خوبی در همدان به دنبال دارد، تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات پول به همدان تزریق می شود و بودجه از دانشگاه پیام نور مرکزی گرفته می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی به تنهایی از عهده دانشگاه پیام نور همدان بر نمی‌آید، گفت: از همه نهادها و ارگان‌های استان تقاضا داریم که ما را در برگزایر هرچه بهتر المپیاد یاری کنند.
وی در ادامه گفت: برای برگزاری این مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بوعلی کمک‌های زیادی را به ما داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
صفایی به کمبودها و موانع برگزاری المپیاد اشاره و عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات به چند سالن از جمله سالن بدمینتون، پیست دوومیدانی و سالن فوتسال باتجهیزات آنها نیاز داریم، همچنین تقاضا داریم نشستی با هیئت‌های ورزشی استان صورت گیرد تا بتوانیم از توان داوران بومی در این مسابقات استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: پوشش مناسب خبری این المپیاد از اهمیت زیادی برخوردار است که امیدواریم صداو سیما و جراید در این باره باما همکاری کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه به شش دستگاه آمبولانس نیاز داریم، بیان کرد: شهرداری نیز دو دستگاه اتوبوس در اختیار ما قرار دهد و همچنین مکان‌هایی را نیز برای نصب بنر در سطح شهر به ما بدهد.
وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این المپیاد ورزشی دختران هستند، گفت: به کمک نیروی انتظامی برای تامین امنیت شرکت کنندگان نیاز داریم.
صفایی به برنامه های جنبی المپیاد نیز اشاره و ادامه داد: در کنار المپیاد ورزشی یک همایش علمی پژوهشی نیز طی دو روز برگزار می‌شود تا دانشجویان از نظر علمی نیز به رقابت بپردازند.
انتهای پیام/

منبع: نافع

دیدگاه شما

آخرین اخبار