12. مرداد 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 6768
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی آموزش را مهمترین رکن در چرخه تولید و اشتغال پایدار دانست و گفت: ازحضورموثر سازمان های فنی و حرفه ای در حوزه آموزش و اشتغال استان باید تقدیر شود.
 ازحضورموثر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  در حوزه آموزش و اشتغال استان  باید تقدیر شود

به گزارش شبنم ها، محمدعلی پورمختار در مراسم افتتاحیه کارگاه بازار محور صنایع پوشاک در گل‌تپه از همت متولیان و حضور موثر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس عنوان کرد: امروز شاهدیم موسسه‌های خیریه و بخش خصوصی در حوزه اشتغال و تولید ورود پیدا کردند و با هزینه‌ای اندک موفق شدند شغل‌های پایدار ایجاد کنند.

وی آموزش را مهمترین رکن در چرخه تولید و اشتغال پایدار دانست و گفت: افراد با آموزش بهتر می‌توانند به تنهایی به کار خود ادامه دهند.

پورمختار با اشاره به اینکه چگونگی خرید مواد اولیه و فروش محصولات نهایی نیز باید آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: اقداماتی در سال گذشته برای آموزش و ایجاد شغل صورت گرفت که امید داریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آموزش اقدامات خوبی صورت گرفته، اظهار کرد: امیدواریم این نوع فعالیت‌ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در جامعه بانوان شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار