15. خرداد 1395 - 13:34   |   کد مطلب: 10373
تفاهمنامه همکاری فی ما بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان منعقد گردید.
تفاهمنامه , فنی و حرفه ای , دانشگاه علوم پزشکی استان

به گزارش شبنم ها، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با توجه به مصوبه شورای عالی اشتغال مورخ 03/09/93 در خصوص ارتقاءشایستگی های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار در سطح استان در این تفاهم نامه دو طرف با برگزاری آموزش های  مهارتی ،کارآفرینی و همکاری در امرپژوهش و تولید محور ساخت مصنوعات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی همدان با استفاده از تجهیزات و استانداردهای مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور منعقد کرده است.

 

 مهرابی درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد : معرفی ظرفیت های کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جهت طرح کارورزی و ارتقاء مهارت دانشجویان، بررسی ،برنامه ریزی و اجرای درخواست دانشگاه در خصوص استفاده از امکانات کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جهت استفاده دانشجویان(در قالب قرارداد با توافق طرفین)، طراحی و اجرای دوره های ویژه کارآموزی دانشجویان بر اساس استاندارد های شایستگی(در قالب قرارداد با توافق طرفین)، بررسی درخواست دانشگاه جهت استفاده از امکانات مراکزدر امر تحقیقات و پژوهش، استفاده از استادان دانشگاه در ارائه آموزش های مهارتی و تحقیقات  و پژوهش و  ... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است .

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو طرفه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی  همدان در حین تحصیل متناسب با نیازهای پژوهشی وایجاد زمینه های لازم جهت حضور فعال دانشجویان در فعالیت های کارآفرینی و اقتصادی در سطح استان همدان برداشته شود.

انتهای پیام /و

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار