28. فروردين 1396 - 12:21   |   کد مطلب: 16280
کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی خبر داد
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «بهار زندگی» با محوريت ازدواج در دانشگاه بوعلی همدان
کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاري جشنواره فرهنگی و هنری «بهار زندگی» با محوريت ازدواج خبر داد و گفت: سوم ارديبهشت ماه آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره است.
جشنواره بهار زندگی,موضوع ازدواج جوانان,دانشگاه بوعلی همدان,چالش های ازدواج,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «بهار زندگی» با محوريت ازدواج در دانشگاه بوعلی همدان

 

جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : پروانه رسولی‌فرخ امروز با بیان اینکه ثبت‌نام در جشنواره فرهنگی و هنری با نام «بهار زندگی» ثبت‌نام آن از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره با محوریت ازدواج و تشکیل خانواده است، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بررسی چالش‌های موجود در حوزه ازدواج جوانان از دو دیدگاه هنری و فرهنگی است.

کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با تاکید بر اینکه بسیاری از مواقع می‌توان با بررسی مسائل از دیدگاه هنری، زوایای پنهان آن را مشخص کرد، خاطرنشان کرد: با شناسایی مشکلات می‌توان موضوع را برای ارائه راه حل مورد ارزیابی قرار داد.

وی برگزاری جشنواره «بهار زندگی» را زمینه‌ای برای بررسی آسیب‌های موجود در حوزه ازدواج با بخش‌هایی چون «ازدواج و چالش‌های آن»، «خانواده و چالش‌های ازدواج فرزندان» و «ازدواج و آرمان‌ها» عنوان کرد.

رسولی‌فرخ به آثار بخش‌های هنری جشنواره پرداخت و گفت: در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال پوستر، کاریکاتور، شعر، طنز، انیمیشن، نقاشی، تصویرسازی و فیلم کوتاه آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی با ایده‌پردازی، کارگاه‌های آموزشی و سمینار افراد می‌توانند حضور داشته باشند، یادآور شد: برای برگزیدگان هر بخش جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است.

کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی از طریق سایت جشنواره به اطلاع عموم اعلام می‌شود، اظهار کرد: همزمان با هفته جوان آثار پس از ارسال به بخش داوری ارسال و در هر بخش برگزیدگان مشخص و از آنها در فرصتی مناسب تجلیل به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این جشنواره حضور پررنگ داشته باشند، گفت: هنرمندان می‌توانند با نگاه هنرمندانه خود مسائل و مشکلات این حوزه را به تصویر کشیده و آن را با نگاه موشکافانه به جامعه منتقل کنند.

رسولی‌فرخ در پایان سخنانش اظهار کرد: در بخش هنری پس از انتخاب آثار برتر، نمایشگاهی برای نمایش آنها برگزار خواهد می‌شود.

انتهای پیام/ص

جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی جشنواره بهار زندگی ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان ازدواج جوانان دانشگاه بوعلی همدان دانشگاه بوعلی همدان دانشگاه بوعلی همدان دانشگاه بوعلی همدان دانشگاه بوعلی همدان دانشگاه بوعلی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار