7. مرداد 1394 - 9:39   |   کد مطلب: 6669
معاون فرهنگی سپاه استان همدان در گفت‌و‌گو با تسنیم:
۱۲۰۰ نفر از همدان به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اعزام ۱۲۰۰ نفر از مردم همدان به اردوهای راهیان نور غرب کشور، گفت: اعزام اردوهای راهیان نور همدان از شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.
 ۱۲۰۰ نفر از همدان به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند

به گزارش شبنم ها، علی بقایی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور غرب کشور به زودی در همدان آغاز میشود و مردم مومن و ولایت مدار همدان می‌توانند در نیمه دوم مردادماه جهت اعزام ثبت نام کنند.

بقایی بیان کرد: اعزام اردوهای راهیان نور به غرب کشور از ابتدای شهریور آغاز و تا پایان این ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب از اواخر مردادماه آغاز می شود، تصریح کرد: این اردوها ویژه اقشار مختلف مردم همدان است که می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های مقاومتخواهران و برادران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بقایی با اشاره به اینکه این اردوها 3 روزه است، گفت: زائران سرزمین‌های راهیان نور غرب می‌توانند از مناطق عملیاتی تپه‌های الله اکبر، منطقه والفجر مقدماتی، مرز باشماق و شهر سردشت بازدید کنند، ضمن اینکه پیش بینی می‌شود که امسال تنها برای راهیان نور غرب و شمال غرب 1500 نفر اعزام شوند.

معاون فرهنگی سپاه همدان با بیان اینکه برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب حدود 30 راوی و 10 خادم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی نیز از نیمه دوم سال آغاز می‌شود.

بقایی با اشاره به اینکه معرفی الگوهای برتری چون شهدا به جوانان سبب ایجاد تحول در جامعه می‌شود، گفت: بیش از 300 پایگاه مقاومت در همدان میزبان طرلح جوانه‌های صالحین است.

وی افزود: همچنین در مورد مبارزه با پیامدهای دجالواره نشست‌های روشنگری برای آحاد مردم در مساجد، پارک‌ها، محیط های دانشجویی و مدارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

تسنیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار