6. مرداد 1394 - 9:33   |   کد مطلب: 6647
به مناسبت روز ششم مرداد و هفته ملی مهارت صورت پذیرفت:
کارکنان فنی و حرفه ای با امام جمعه همدان دیدار کردند
به مناسبت فرارسیدن روز ششم مرداد( روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای) و هفته ملی مهارت، مدیر کل و جمعی از پرسنل اداره کل ومراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.
دیدار مدیر کل و پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان

به گزارش شبنم ها، در این دیدار، آیت الله غیاث الدین طاها محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، ششم مردادماه روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان عنوان کرد:سازمان آموزش فنی و حرفه ای سازمان مقدسی است چراکه با آموزش به هر فرد آنرا هدفمند نموده وهمچنین استعدادهای نهفته در وجود آدمی را شکوفا می سازد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه خداوند هیج موجودی را هنرمند تر از انسان نیافریده است افزود: ارزش هر انسان به هنراو می باشد و این آموزش فنی و حرفه ای است که میتواند این فن وهنر را در اختیار مردم قراردهد.

وی درپایان بااشاره به اینکه خیر و برکت در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بسیار است افزود: اگر کسی از حرفه ای که می آموزد کسب درآمد نماید، آنرا با عزت و افتخار بدست آورده است.

انتهای پیام/

دیدار مدیر کل و پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار