14. تير 1394 - 12:36   |   کد مطلب: 6405
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تبادل همکاری با کشور اوگاندا وارد خواهیم شد، چرا که سیاست کلی نظام ما کمک به دیگر کشورهای دنیاست.

به گزارش شبنم ها، امیر خجسته در حاشیه بازدید سفیر کشور اوگاندا از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان با اشاره با تبادل همکاری‌های دو کشور، اظهار داشت: دو کشور ایران و اوگاندا روابط خوبی با هم دارند و همواره سعی بر آن شده تا این روابط گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: ایران کشوری قدرتمند در منطقه و جهان است و ما برای کمک و تبادل همکاری با تمام کشور‌های دنیا به خصوص کشورهای آفریقایی آماده هستیم، چراکه سیاست کلی نظام ما کمک به تمام کشورهای دنیاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشحال هستم که کشور اوگاندا برای آموزش فنی و حرفه‌ای خود، استان همدان را انتخاب کرده زیرا همدان یکی از استان‌های پیشتاز در آموزش فنی و حرفه‌ای است.

این مسئول تأکید کرد: استان همدان در زمینه‌های مختلف پیشرفت زیادی را داشته و یکی از استان‌های اثرگذار در کشور است.

خجسته ادامه داد: معتقدم اگر اوگاندا از تفکر آموزش فنی و حرفه‌ای همدان استفاده کند می‌تواند با این آموزش جرقه بزرگی را در آفریقا بزند و آینده این کشورها را وارد فاز جدیدی کند.

وی با بیان اینکه کشور اوگاندا می‌تواند از نیروهای استان همدان سود ببرد و آموزش‌های خوبی را دریافت کند، اذعان داشت: امیدوارم این تفاهم با حضور وزرای دو کشور رخ دهد و کارآفرینان اوگاندا بتوانند توسط ایرانیان پیشرفت کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا حرف اول را کارآفرینان می‌زنند و باید آفریقا به سمتی پرورش کارآفرین رود تا اقتصادش شکوفا شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار