12. خرداد 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 6100
به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد
5 دوره آموزشی در حوزه خدمات وکشاورزی در روستاهای اسداباد
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان اسدآباد گفت: 5 دوره آموزشی در حوزه خدمات وکشاورزی در روستاهای اسداباد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
5  دوره آموزشی در حوزه خدمات وکشاورزی در روستاهای اسداباد

به گزارش شبنم ها، طاهره نظری با بیان این مطلب افزود: این دوره ها در قالب 5 تیم سیار و با همکاری کمیته امداد در رشته های طراحی و دوخت و قالیبافی و پرورش قارچ دکمه ای در روستاهای شهرستان اسد آباد  اجرا شد.

 وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی روبان دوزی پیشرفته برای نخستین بار در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران  شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی نیز با هدف گسترش مهارت آموزی دربین بانوان درجهت توانمند ساختن آنان وگسترش کسب وکار خانگی درمرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران شهرستان اسدآباد برگزارشد.

نظری ادامه داد: افراد شرکت کننده در این کارگاه  های آموزشی با انواع دوخت ها ، رنگ آمیزی روبانها، نقاشی روی پارچه و دوختهای تلفیقی  بر اساس استاندارد حرفه روبان دوز پیشرفته به مدت 127 ساعت فرا می گیرند و در پایان دوره می توانند انواع تزئینات با روبان را  بر روی سرویس آشپزخانه، روتختی، رومیزی، و تابلوهای هنری و... اجرا نمایند که علاوه بر کاهش هزینه های غیر ضروری به اقتصاد خانواده نیز کمک می شود.

گفتنی است تاریخ شروع این دوره آموزشی از 9/3/94 می باشد و علاقه مندان مي توانند بصورت حضوري به مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان  اسدآباد مراجعه و ثبت نام نمايند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار