8. ارديبهشت 1394 - 12:55   |   کد مطلب: 5719
دبیر هیئت دو‌ و‌ میدانی همدان گفت: دختران دو‌ و‌ میدانی‌کار همدان در روز اول رقابت‌های کشوری خوش درخشیدند.
دومیدانی ,دختران,همدان,کسب مقام,درخشش بانوان,مسعود بنوان,مسابقات کشوری

 به گزارش شبنم ها، مسعود بنوان، هیئت دو‌ و‌ میدانی‌ استان را دارای کارنامه‌ درخشانی دانست و اظهار کرد: دو‌ و‌ میدانی یکی از رشته‌های مدال‌آور در استان است که تاکنون موفقیت‌های بسیاری را برای ورزش استان رقم زدهه است.

وی با اشاره به حضور موفق دو‌ و‌ میدانی‌‌کاران همدانی در مسابقات کشوری گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در این رشته ورزشی دارد به طوری که اکثر ورزشکاران فعال در این رشته، عناوین مختلفی را در عرصه‌های گوناگون کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان با بیان اینکه ورزشکاران برجسته‌ای در دو بخش آقایان و بانوان در ماده‎‌های مختلف داریم که افق روشنی را ترسیم می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم با توجه به وجود پشتوانه‌های قوی شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.

وی به مسابقات قهرمانی زنان کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور بیش از 120 بانوی ورزشکار از سراسر کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است.

بنوان خاطرنشان کرد: نتایج این رقابت‌ها ملاک فدراسیون برای انتخاب ورزشکاران به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود که خردادماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت دو و میدانی استان نیز تیمی 10 نفره متشکل از زهرا ویانجی، سپیده صارمی، سهیلا مرادی، فاطمه خیاطی، نسترن اکبری، سمیرا زمانی، فریده نوریان، مژده مهری، زینب احدی و زهرا هادیی با مربیگری زهرا ضمیری و سرپرستی لیلا مرادی به این مسابقات اعزام کرده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان در مورد نتایج کار دو و میدانی‌کاران استان در روز اول رقابت‌ها اظهار کرد: فاطمه خیاطی در پرتاب وزنه مقام اول، سپیده صارمی در 1500 متر دوم، سهیلا مرادی در 100 متر سوم و زهرا ویانجی در 10 هزار متر پیاده‌روی سوم شدند.

وی ادامه داد: نسترن اکبری در 1500 متر و سمیرا زمانی در 3000 متر در رده چهارم قرار گرفتند و فریده نوریان و مژده قهری نیز در 100 متر مانع عنوان ششم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان با بیان اینکه اعلام نتایج نهایی تیم‌ها نیز در پایان رقابت‌ها مشخص خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه زهره هادیی به دلیل مصدومیت از شرکت در رقابت‌ها بازماند، امیدواریم سایر ورزشکاران نتایج خوبی را در بخش انفرادی و تیمی کسب کنند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار