20. فروردين 1394 - 9:10   |   کد مطلب: 5487
همزمان با هفته زن در همدان برگزار می شود
27 جشن بزرگ میلاد کوثر
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) گفت: 27 جشن بزرگ به صورت متمرکز با ظرفیت بالای 500 تا 5 هزار نفر در استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بر گزار می شود.
بر گزاری 27 جشن بزرگ میلاد کوثر همزمان با هفته زن در همدان

به گزارش شبنم ها، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) عصر دیروز در نشست خبری هفته زن به برنامه‌های بسیج خواهران طی این روز پرداخت و اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص) 27 جشن بزرگ و بیش از 500 عنوان برنامه با عناوین مختلف در همدان برگزار می‌شود.

 

ستاری نوید با اشاره به اهمیت تبیین رفتاروشخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) برای زنان جامعه، گفت:این برنامه ها با محوریت عموم مردم جامعه اعم از بسیجی و غیر بسیج برگزار می شود.

 

 وی هدف بسیج از برگزاری این بر نامه ها را  تبیین ابعاد شخصیت زهرا(س)، گسترش فرهنگ شناخت سیره فاطمی، تأکید به شناخت جایگاه زن و نقش آن در جامعه، بهره‌گیری از توان و ظرفیت بانوان، شناسایی بانوان نمونه در ابعاد مختلف  بیان کرد و افزود : برگزاری  کار گاه های تخصصی  همسر داری  با الگو گیری از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و نشست تخصصی فاطمه (س) الگوی دختران امروز مادران از جمله برنامه هایی است که در طول سال ادامه دارد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا به ویژه شهدای زن و عطرافشانی بقاع متبرکه طی این هفته ادامه داد: امیدواریم بتوانیم سطح برنامه‌ها را از بعد آموزش صحیح همسرداری، تربیت فرزندان و اهمیت به حجاب و عفاف طی سال ارتقا دهیم.و معرفی به نسل جوان را مد نظر قرار داده‌ایم.

 

ستاری با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با ائمه جمعه شهرستان به منظور قرائت بیانیه هفته زن قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گفت: به مناسبت روز زن و مادر ارائه خدمات بهداشت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اهدای شاخه گل یا هدیه در مسیر ورودی مصلی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با عناوین مختلف، کارگاه همسرداری با الگوگیری از سبک اسلامی، نشست حلقه‌های صالحین با ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در برنامه خواهد بود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه با عناوین مختلف در سطح استان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مادر خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا به ویژه خانواده‌های بانوان شهیده در دستور کار است.

 

ستاری با اهمیت به اینکه زنان قبل از ایفای نقش در جامعه ابتدا باید به نقش مادر بودن و همسرداری بپردازند، افزود: پایه و اساس در جامعه بانوان هستند و تأثیرگذاری مثبت از سوی زنان باعث ایجاد جامعه سالم خواهد شد و برنامه های بسیج جامعه زنان نیز به همین منظور انجام می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار