28. شهريور 1402 - 11:59   |   کد مطلب: 25218
در بازدید دادستان همدان رقم خورد؛
آزادی ۲ مددجو از کانون اصلاح و تربیت
دادستان همدان در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت استان با تأکید بر اینکه باید اهداف ما بر روی اصلاح و بازگرداندن مددجویان به آغوش خانواده و اجتماع متمرکز شود، گفت: امروز با بررسی های انجام شده دستور آزادی دو مددجو و اعطای مرخصی به سه مددجوی دیگر کانون صادر شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از کانون اصلاح و تربیت همدان گفت: این گونه بازدیدها در طول سال و به طور مستمر برای دیدار چهره به چهره با مددجویان و بررسی مشکلات آنان است و امروز به همراه سرپرست زندان های استان، سرپرست معاونت اجرای احکام دادسرا و قضات شعب اجرای احکام دادسرا، این مهم محقق شد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از این مددجویان ناخواسته مرتکب جرم شده اند و به طور قطع اصلاح پذیر هستند، تصریح کرد: با بررسی پرونده های آنان و جزییات ریز و درشتش به دنبال ارایه راهکارهای قانونی برای آزادی مددجویان این کانون بوده و هستیم.

 

دادستان همدان افزود: در جریان بازدید امروز دستور آزادی دو مددجو و اعطای مرخصی برای سه مددجوی دیگر صادر شد، همچنین شرایطی فراهم شده که این مددجویان با حوزه معاونت اجرای احکام دادسرا ارتباط گرفته تا راهی برای ارایه وثیقه و به دنبال آن رفتن به مرخصی و فرصت کسب رضایت از شاکی در پرونده هایشان فراهم شود.

 

«حمزه بروجنی» سرپرست زندان های استان همدان نیز گفت: سعی شده تا با ارایه آموزش ها و مهارت های زندگی، مددجویان را با عواقب کارهای مجرمانه آشنا سازیم تا پس از آزادی به سمت خلاف کشیده نشوند.

 

وی عنوان کرد: پیگیر هستیم تا به این مددجویان حرفه و فن نشان دهیم و امید داریم پس از آزادی با آموختن شغل و راهنمایی مدکاران، منبع درآمد حلالی برای خود مهیا سازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار