26. شهريور 1402 - 8:25   |   کد مطلب: 25215
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
محبت اهل بیت(ع) نقشه‌های دشمن را برملا کرده است
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) در طول چهل و چهار سال نقشه‌های دشمن را برملا کرده است گفت: امام رضا(ع) جامعه مبتنی بر محبت بر یکدیگر را می‌خواهد نه جامعه‌ دوقطبی، پس نباید بگذاریم جامعه با فریب رسانه‌های دشمن دچار اختلاف شود.

به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام شعبانی موثقی در اجتماع امام رضایی‌ها در همدان با بیان اینکه امام رضا(ع) در سال ۲۰۰ هجری به ایران آمد و سه سال در این کشور مهمان ما بوده است گفت: بزرگترین نعمت الهی، نعمت محبت اهل بیت است و در مملکت، شیعه و سنی محب اهل بیت(ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اهل بیت(ع) جزو محورهای اشتراکی اهل سنت و تشیع است افزود: امام رضا(ع) می‌فرمایند مراقب دشمن باشید و به اولیا من سلام برسانید و به ان‌ها بگویید اجازه ندهند دشمن در بین ان‌ها اختلاف ایجاد کند.

وی ادامه داد: وحدت، توصیه اما رضا(ع) است و باید در حفظ آن تلاش کنیم و اجازه ندهیم شیطان اختلاف ایجاد کند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به کرامات و معجزات امام رضا(ع) تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند هرکس به زیارت من بیاید من در چند جا سراغش او را می‌گیرم و یکی از آنها در شب اول قبر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در قسمتی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان محرم را تحریم کردند اما نمی‌دانند که مردم، امام حسین(ع) را با کسی و چیزی عوض نمی‌کنند گفت: ما، در خیمه امام حسین بزرگ شده‌ایم و دشمن بداند همه هستی را هم به ما بدهد محبت به ولایت را از دست نمی‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه محبت محمد و آل محمد(ص) انسان را عاقبت بخیر می‌کند افزود: ممکن است برخی افراد سبک زندگی و ظاهری متفاوت داشته باشند اما محبت امام رضا(ع) و اهل بیت را از دست نمی‌دهند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه محبت اهل بیت بوده که در طول چهل و چهار سال نقشه‌های دشمن را برملا کرده است عنوان کرد: امام رضا جامعه مبتنی بر محبت بر همدیگر می‌خواهد نه جامعه دوقطبی پس نباید بگذاریم جامعه با فریب رسانه‌های دشمن دچار اختلاف شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: اگر محبت را حفظ کردیم انسان آرام آرام به سمت نور می رود و اگر مجلس اهل بیت(ع) و محبت را از جامعه بگیرند روبه ظلمات می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز روحانیت اصیل دغدغه و گرفتاری و مشکلات اقتصادی را مشکلات خودش می‌داند گفت: این روحانیت اصیل تلاش می‌کند عدالت دغدغه مسئولان بشود درحالی که روحانی که اصیل نباشد به دنبال منافع خود می‌رود و از مردم پله می‌سازد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار