6. شهريور 1402 - 9:33   |   کد مطلب: 25189
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبرداد؛
اعزام بیش از 6 هزار زائر از پایانه‌های مسافربری همدان به مرزهای مهران و خسروی
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اعزام بیش از ۶۰۰۰ نفر زائر از پایانه‌های مسافربری استان به مرزهای مهران و خسروی از ابتدای طرح اربعین تاکنون خبر داد.

مهرداد آهکی در گفتگو با شبنم‌ها گفت: با آغاز طرح اربعین از ۲۷ مرداد تاکنون ۴۹۸۱ نفر در قالب  ۱۵۸ اتوبوس، ۷۸۰ نفر در قالب ۴۴ میدل‌باس و ۳۷ نفر در قالب ۱۲ دستگاه سواری به مرز مهران همچنین ۴۴۵ نفر در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی، یعنی در مجموع ۶۲۰۶ نفر در قالب ۲۲۸ سرویس از استان همدان به مرز مهران و خسروی اعزام شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا روز اربعین حسینی بیش از ۱۲ هزار نفر زائر از پایانه‌های مسافربری استان به مرزهای مهران و خسروی اعزام شوند این درحالیست که بیشتر زوار اربعین با استفاده از خودروی شخصی عازم مرزهای خروجی به سمت کشور عراق و کربلا معلی می‌شوند.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به افزایش ۶.۴ درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل مطرح کرد: از ابتدای طرح اربعین تاکنون بیش از هشت میلیون تردد توسط سامانه‌های ترددشمار در راه‌های استان همدان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۴ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان همدان، آهکی بیان کرد: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی انجام شده است و زائران می‌توانند از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ تمامی انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با ما درمیان بگذارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار