25. ارديبهشت 1397 - 9:24   |   کد مطلب: 21615
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دستورالعمل فعالیت اماکن ورزشی در ماه رمضان ابلاغ شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان استخرها فقط از افطار تا سحر پذیرای علاقمندان به شنا هستند.

به گزارش شبنم ها، از تسنیم

رسول منعم، با بیان این که برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان فعالیت‌های بدنی و مسابقات ورزشی در این ماه از سوی اداره کل ورزش و جوانان مدیریت می‌شود، اظهار داشت: دستورالعمل نحوه فعالیت اماکن ورزشی اعم از استخرها، سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال به هیئت‌ها و متولیان اماکن ورزشی ابلاغ شده است.

وی افزود: فعالیت تمام استخرهای خصوصی و دولتی در فاصله اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و استخرها فقط می‌توانند از افطار تا سحر پذیرای علاقمندان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که سالن‌های ورزشی منعی برای میزبانی از ورزشکاران در ساعات روز ندارند گفت: تمرینات تیم‌ها و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان ممنوعیتی ندارد اما در طول این ماه مسابقات قهرمانی استان، قهرمانی کشور و لیگ‌های کشوری و استانی ممنوع است؛ اما در صورت ضرورت در برخی موارد با درخواست کتبی فدراسیون مربوطه و حفظ احترام این ماه عزیز می‌توان معدود مسابقاتی را برگزار کرد.

منعم عنوان کرد: در روزهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان مصادف با ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های پرمنزلت قدر تمام اماکن وررشی استان تعطیل است.

وی با اعلام این که برای حفظ آمادگی ورزشکاران هیئت‌های ورزشی می‌توانند مسابقاتی را در قالب جام رمضان یا یادواره شهدا برگزار کنند تصریح کرد: این مسابقات باید در فاصله اذان مغرب تا اذان صبح برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: اماکن ورزشی و استخرها برای برگزاری مسابقات در قالب جام رمضان یا یادواره شهدا بعد از افطار تا سحر ممنوعیتی ندارند.

منعم خاطرنشان کرد: در صورت تمایل هیئت‌ها برای برگزاری چنین مسابقاتی پس از هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان نحوه ثبت نام تیم‌ها و مکان و زمان مسابقات از سوی روابط عمومی اداره کل و هیئت‌های ورزشی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار