24. فروردين 1397 - 12:53   |   کد مطلب: 21517
تیم بسکتبال کوشا سپهر سبلان در آخرین بازی خود در رقابت‌های بسکتبال بانوان غرب آسیا در رقابتی تنگاتنگ نتیجه را به الفحیص اردن واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : دختران بسکتبالیست تیم کوشا سپهر سبلان که برای اولین بار در رقابت‌های بسکتبال باشگاهی بانوان غرب آسیا شرکت کردند، با وجود بازی شایسته و تنگاتنگ با نتیجه ۵۷ به ۴۷  شکست خوردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.  

کوارتر اول این بازی با نتیجه مساوی ۱۲ به ۱۲ به پایان رسید. در کوارتر دوم تیم الفحیص با نتیجه ۲۱ به ۱۰ پیش افتاد تا با وجود تساوی ۱۳ به ۱۳ در کوارتر سوم و برتری کوشا، با نتیجه ۱۱ به ۱۲ در کوارتر چهارم، پیروز این بازی نفس‌گیر شود.  

دختران بسکتبالیست کوشا پیش از این برابر تیم‌های الریاضی لبنان و دلاسال فلسطین به میدان رفتند که با شکست برابر الریاضی و پیروزی مقابل دلاسال، با توجه به نتیجه بازی امروز در مجموع یک پیروزی و دو شکست را برای خود به ثبت برسانند.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که هر دو بازی خود را به رقبای سرسخت و نام‌آشنای خود واگذار کرد.

نمایندگان بسکتبال بانوان ایران برای اولین بار در رقابت‌های بسکتبال بانوان غرب آسیا شرکت کردند و در برابر تیم‌هایی قرار گرفتند که سابقه چندین سال حضور در این رقابت‌ها را دارند.

نتایج به دست آمده نشان داد که سطح بسکتبال بانوان ایران فاصله زیادی با تیم‌های بانوان غرب آسیا ندارد و می‌توان انتظار داشت که این تورنمنت شروع مناسبی برای حرکت بسکتبال بانوان ایران به سمت حضور در عرصه‌های بزرگ بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار