8. فروردين 1397 - 12:59   |   کد مطلب: 21315
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر;
برگزاری جشن پدران آسمانی در ملایر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری جشن پدران آسمانی در ملایر همزمان با هفته گرامیداشت مقام پدر و ولادت با سعادت حضرت علی(ع) خبر داد.
جشن پدران آسمانی,ملایر,ولادت حضرت علی(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمدابراهیم مرادی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ اظهار کرد: حدود 60 درصد از شهدای ما متاهل  بوده‌اند.

وی  با اشاره به سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در 13 رجب اظهار کرد: همه ساله با توجه به این ایام مبارک برنامه زیبا و معنوی جشن پدران آسمانی با همکاری بنیاد شهید و به صورت خودجوش از سوی خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به اینکه در این مراسم معنوی فرزندان معظم شهدا با حضور در گلزار شهدا با پدران آسمانی خود دیدار می‌کنند؛ تصریح کرد: با توجه به تعطیلات نوروز این مراسم امسال در روز پنج شنبه 16 فروردین ماه در یکی از گلزارهای شهدای شهر ملایر برگزار خواهد شد.

وی  سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، حضور فرزندان شهدا در نماز جمعه، برگزاری جشن‌های ویژه میلاد حضرت علی(ع) و... را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در ایام ولادت با سعادت امام علی(ع) برشمرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار