2. اسفند 1396 - 8:29   |   کد مطلب: 20882
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج زبان ورزش و هنر در دنیای امروز، از افزایش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و زنان آسیب دیده را به زندگی باز می‌گرداند.
زنان آسیب دیده,کاهش آسیب های اجتماعی,هنر و ورزش,طیبه سیاوشی,نماینده مجلس,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

ضرورت ورود زنان به عرصه های هنری و ورزشی برای کاهش آسیب های اجتماعی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در گذشته تصور مردم و مسئولان بر این بود که هنر تنها می‌تواند یک شغل باشد و همچنین از ورزش نیز تنها به عنوان عاملی برای سلامتی جسم یاد می‌شد.

سیاوشی با بیان اینکه امروزه جایگاه هنر و ورزش تغییر پیدا کرده است، تصریح کرد: امروزه در جوامع مختلف هنر و ورزش به عنوان زبان مشترک و مورد پذیرش بسیاری از افراد برای بیان احساسات و همچنین راه حلی برای رفع مشکلات و آسیب‌ها به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه ترویج زبان ورزش و هنر در دنیای امروز، از افزایش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند، افزود: زبان هنر و ورزش زنان آسیب دیده را به زندگی باز می‌گرداند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد:در حال حاضر این مسئله در جوامع گوناگون مطرح است که ورزش می‌تواند به ارتقای افراد در جنبه‌های مختلف از جمله شخصیت و افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه کمک کند.

سیاوشی با تاکید بر نقش ترویج هنر و ورزش میان زنان در جهت جلوگیری از ابتلای آن ها به آسیب های اجتماعی، یادآور شد: به هر اندازه که به افزایش ظرفیت های هنر و ورزش توجه شود، به همان اندازه از وقوع آسیب های اجتماعی کاسته می شود و به این ترتیب مسیر کنترل و کاهش معضلات اجتماعی هموار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای زنان آسیب دیده، فراهم ساختن شرایطی که بتوانند در عرصه‌های هنری و ورزشی وارد شوند، بسیار اهمیت دارد، به همین منظور مجلس شورای اسلامی با همکاری سازمان بهزیستی کشور در تلاش است تا فضای مناسبی را در جامعه برای زنان آسیب دیده و همچنین سایر افراد در معرض آسیب های اجتماعی فراهم کند.

ضرورت توسعه امکانات حوزه هنر و ورزش برای جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تهران شرایط بهتری به لحاظ امکانات، برای ورود زنان به عرصه های مختلف هنری و ورزشی وجود دارد و برای جلوگیری از افزایش آسیب های اجتماعی، باید به دنبال ایجاد و توسعه امکانات مورد نیاز برای سایر نقاط کشور باشیم.

سیاوشی با بیان اینکه زنان آسیب دیده مسائل و چالش‌های بسیار زیادی را پیش رو دارند، تصریح کرد: از آنجا که بسترهای اجتماعی در جامعه ما برای بازگشت این زنان به زندگی دوباره فراهم نمی‌شود و کلیشه‌های فکری و زبانی بسیاری نیز در خصوص طرد و عدم پذیرش آن‌ها در جامعه وجود دارد، به همین دلیل این افراد، آسیب‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارتباط میان بخشی بین دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و در مواجهه مردم با انواع آسیب‌های اجتماعی کارگشا است.

انتهای پیام/ص

کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده زنان آسیب دیده
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار