22. بهمن 1396 - 11:00   |   کد مطلب: 20771
امروز مردم انقلابی همدان با شور و هیجان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش شبنم ها، همه اقشار مردم از پیر و جوان و زن و مرد در میدان حاضرند. همه با عزمی راسخ و ایمانی استوار آمده اند تا به دشمنان و بدخواهان اثبات کنند که پای اسلام و انقلاب و رهبر خویش ایستادگی میکنند و فریب تزویر شرق و غرب را نمی خورند.

پرچم ایران بر دوش راهپیمایی کنندگان غرور و افتخار انقلابی را به نمایش گذاشته است و مردم با فریاد مرگ بر آمریکا

خانمی با در دست داشتن عکس برادر شهید خود به راهپیمایی امده است و می گوید: امده ام به دشمنان انقلاب بگویم ما عزیزترین عزیزان و پاره تنمان را در راه نظام و جمهوری اسلامی فدا کرده ایم شرکت در راهپیمایی و کوبیدن مشت بر دهان یاوه گویان که دیگر جزو وظایف شرعی و اصلی ما محسوب می شود.

بسیاری از بانوان همدانی با وجود کودکان خردسال خویش در این مراسم شرکت کرده اند و فرزندان خود را نیز برای پرورش یافتن با سنت های انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمای همراه خویش آورده اند. 

در بین جمعیت بانوی جوانی را دیدم که کودکش را در کالسکه حمل می کرد و پرچم پر افتخار کشور را بر روی چادرش بر دوش می کشید. پرچم کوچکی در دست فرزند خردسالش تکان می خورد و با عزم و اراده گام برمیداشت. 

در طول  مسیر به یکی از مادران پیر این سرزمین برخورد کردم که در کنار پل رو گذر نشسته بود و تسبیح میچرخاند و ذکر می گفت از او پرسیدم مادرم خسته شده اید؟ در حالیکه زیر لب ذکر می گفت پاسخ داد: من هرگز از راهپیمایی و نشان دادن قدرت اسلام به دشمنان خسته نمی شوم و امروز مسیر بسیار طولانی را برای رسیدن به تجمع و راهپیمایی کنندگان طی کرده ام اما احساس خستگی نمی کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار