16. بهمن 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 20687
وصله‌های ناجور این روزهای شهر تهران;
استفاده ابزاری از زنان و دختران برای ایجاد تحرکات خاص
روی یک سکو می ایستند و با یک پارچه سفید و اغلب بدون حجاب سعی در جلب توجه دارند اما مردم و عابران بدون هیچ اعتنایی از کنار آنان می‌گذرند، مگر اینکه در شبکه‌های اجتماعی به واسطه نیروهایی که ضدانقلاب در گوشه و کنار دنیا برای خود دست و پا کرده کمی به این موارد دامن زده شود.
دختران خیابان انقلاب,ضد حجاب,بی حجابی,شبکه های ضدانقلاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : بازهم ضدانقلاب با استفاده ابزاری از زنان و دختران در صدد ایجاد تحرکات خاص است. روی یک سکو می ایستند و با یک پارچه سفید و اغلب بدون حجاب سعی در جلب توجه دارند اما مردم و عابران بدون هیچ اعتنایی از کنار آنان می‌گذرند، مگر اینکه در شبکه‌های اجتماعی به واسطه نیروهایی که ضدانقلاب در گوشه و کنار دنیا برای خود دست و پا کرده کمی به این موارد دامن زده شود و گرنه در فضای واقعی حتی دیده می‌شود که عابران با وجود بی‌حجابی این دختران به آنان نگاه هم نمی‌کنند و فرد دیگری عکسی می‌گیرد تا مگر در شبکه‌های اجتماعی نمایش خودنمایی رونقی یابد و لایکی بگیرد.

 

این نمایش مضحک با افرادی چون معصومه قمی که خود را مسیح علی‌نژاد می‌خواند شروع شده است. وی چند سالی است که برای جنبشی به اصطلاح آزادی‌خواهانه در شبکه‌های ضدانقلاب من و تو و بی بی سی فعالیت می‌کند و این شبکه‌ها به وی بها می‌دهند. البته چندی پیش بود که طبق اسنادی که در یک سایت افشاکننده منتشر شد افشا گردید که این عنصر ضدانقلاب 230 هزار دلار از سرویس‌های جاسوسی آمریکا برای این قبیل تحرکات پول گرفته است.

اما در این فضایی که کشور درگیر یک بحران مدیریتی در زمینه برف روبی است و بسیاری از خیابان‌های شهر تهران و بزرگراه‌های اطراف آن قفل است و مردم در تکاپوی شدید هستند که سر محل کار خود برسند و وسایل حمل‌ونقل عمومی به سختی توان جابه‌جایی شهروندان را دارند، چطور این دختران با بی‌اعتنایی و بدون اینکه بفهمند در شهر و اطرافشان چه می‌گذرد دست به این حرکات می‌زنند.

 

 از این جهت رفتارشناسی و تیپولوژی این افراد نشان می‌دهد که دختران ضدحجاب از قشری هستند که با درد و مشکلات جامعه بیگانه است. این دختران امروز به مانند خروسان بی محلی هستند که در زمانه مشکلات شهروندان دست و پا گیر آنان می‌شوند. سئوال اینجاست که این افراد اگر خواسته به اصطلاح مدنی هم دارند چرا شرایط جامعه را درک نمی‌کنند!

 

قطعا مردم نسبت به کسانی که به خواسته‌های اصلی آنان بی‌اعتنا هستند اینطور هم بی اعتنایی می‌کنند. حالا دختران ضدحجاب به عنوان یک وصله ناجور در شهر خودنمایی می‌کنند و ضدانقلاب سعی دار به زور هم که شده این افراد سازمان یافته را به وقایع شهر وصله و پینه کند اما این بخیه کردن‌ها هم جوابگو نیست و ضدانقلاب برای اینکه زحمتش به باد نرود با داع کردن این موارد در شبکه‌های اجتماعی با چند ضدانقلاب و چندین کابر فیک و جعلی این جریان مرده را زنده نگاه داشته است.

 

اگر نگاهی به هرم مازلو که در سطح جهانی پذیرفته شده است بیندازیم به خوبی متوجه خللی که در کار این افراد وجود دارد می‌شویم. این افراد دقیقا به عنوان یک سازناکوک و خارج از ارکستر در جامعه دیده می‌شوند. نگاهی به شخصیت‌شناسی آنان اغلب افراد لاابالی‌ و بدون مشغله‌ای دیده‌ می‌شوند که سعی دارند به زور خواسته خارج از گود خود را به جامعه القا کنند.

 

اگر نگاهی به سطح شهر و زنانی که برای رزق و روزی خود و خانواده‌شان تلاش می کنند، دختران انقلاب واقعی را می‌بینیم. دخترانی که در اعتراضات به اصطلاح زنانه ضدانقلاب جایگاهی ندارند. ضدانقلاب هم به آنان احتیاجی ندارد. بلکه به مترسک‌هایی احتیاج دارند که بتوانند آنان را از کاه پر کنند و بازی خیمه‌شب بازی با آنان به راه بیندازند.

 

در این را بطه، حتی زنان اصلاح‌طلبی چون فاطمه راکعی این نوع حرکات را مضحک و دور از شان زنان می‌نامند. «فاطمه راکعی» دبیرکل حزب اصلاح طلب «جمعیت زنان مسلمان نواندیش» درباره‎‌ی حرکات اعتراضی چند زن نسبت به حجاب در خیابان‌های تهران که در شبکه‌های اجتماعی به «زنان خیابان انقلاب» معروف شده است، با بیان این که «این برخوردها در شأن زنان فرهیخته‌ی ما که عموماً برای آزادی‌های مدنی و حقوق انسانی و اجتماعی تلاش می‌کنند،  نیست»، گفت: بنظر می‌رسد که این‌ها کارهای سازمان‌یافته‌ی مشکوکی باشد که اعتراضات اخیر را جرقه زد و این بار به سراغ زنان آمده، می‌خواهند با این ترفند دوباره آن‌ها را درون خانه‌ها کنند.

 

وی می‌افزاید: من متأسف‌ می‌شوم وقتی می‌بینم همان‌طور که بسیاری از آقایان، خانم‌ها را در سطحی‌ترین شکل وجودی‌شان یعنی شکل و قیافه و فیزیک بدنشان می‌بینند؛ متاسفانه برخی خانم‌ها خودشان هم مسایل بزرگ و بسیار جدی حوزه‌ی زنان را در «شکلِ ظاهر» و بود و نبود «حجاب» خلاصه می‌کنند   .

 

همانطور که راکعی می‌گوید ضدانقلاب در جنبش‌های به اصطلاح زنانه سعی در تغییر هویت آنان تکیه به موارد صرف ظاهری دارد. حضور زنان پسرپوش با ریش و سبیل در ورزشگاه‌ها که نشانه‌ای از گم کردن هویت از از جمله این اعتراضات فمنیستی است. فمنیستی که ذات خود را با اعتراض به هر وضعیتی گره زده است. فمنیسم در هر شرایطی که باشد باید اعتراض کند تا زنده بماند و در این راستا هر نوع رفتار اجتماعی را علیه زنان قلمداد کرده و اعتراض به آنرا شروع می‌کند. در کشورهای اروپایی آنقدر سطح فمنیسم پایین آمده و مضحک و مشمئز کننده شده است که زنان فمنیسم برای نشان دادن اعتراضشان برهنه می‌شوند و تن نمایی می‌کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار