9. بهمن 1396 - 8:15   |   کد مطلب: 20580
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان:
برپایی مراسم «سوگواره یاس نبوی» در آستان امامزاده عبدالله(ع) همدان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) به مدت سه شب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) خبر داد.
سوگواره یاس نبوی,شهادت حضرت زهرا(س),امامزاده عبدالله همدان,مراسم سوگواری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برپایی مراسم «سوگواره یاس نبوی» در آستان امامزاده عبدالله(ع)

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس‌ : حجت الاسلام سیدعلی حسینی از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به مدت سه شب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) خبر داد و اظهار کرد:
 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه این هفته همراه با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله مراسم سوگواری صدیقه کبری حضرت فاطم زهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم سید محمد رضا ملیحی است، گفت: مهدی مددی، مصطفی حسنی و ابوالفضل دهچالی در این مراسم مداحی خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برپایی مراسم «سوگواره یاس نبوی» به مناسبت شهادت  حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س)، ایجاد فضای فرهنگی و معنوی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان و ترویج فرهنگ وقف از اهداف برگزاری این مراسم است.

وی آشنایی و ترویج سیره عملی حضرت فاطمه(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: تبدیل اماکن مذهبی به قطب‌ فرهنگی و برگزاری سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان استان از اهداف مهم برگزاری این مراسم است.

حسینی با تاکید به ترویج خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) به عنوان منشور بصیرتی در دفاع از حریم ولایت طی این ایام، خوستار توجه به این مسئله شد.

انتهای پیام/ص

سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی سوگواره یاس نبوی شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س)

دیدگاه شما

آخرین اخبار