29. دى 1396 - 13:24   |   کد مطلب: 20453
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان:
نشست کتابخوان با موضوع زلزله در کتابخانه عمومی همدان برگزار می شود
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان از برگزاری نشست کتابخوان با موضوع زلزله در کتابخانه عمومی همدان خبر داد.
نشست کتابخوان,کتابخانه عمومی همدان,زلزله,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سعید محبیان از برگزاری نشست کتابخوانی با معرفی کتاب «آمادگی در برابر زلزله» در کتابخانه عمومی شهید خضریان همدان خبر داد و اظهار کرد: بیست و هفتمین نشست کتابخوان با معرفی، کتاب «آمادگی در برابر زلزله» نوشته حسین دانشفر در کتابخانه شهید خضریان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب یکی از چهار منبع طرح کتاب‌خوان دی‌ماه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، افزود: پس از معرفی کتاب، اعضا با کمک یکدیگر به تهیه روزنامه دیواری با موضوع « راهکارها و اقدامات ضروری در وقوع زلزله » اقدام کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه‌ها ارتقای آگاهی افراد درباره زلزله است، گفت: کتاب‌های بسیاری در رابطه با آموزش افراد در برابر زلزله و نحوه اقدامات پیشگیرانه نوشته شده که آشنایی با آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها، قدم مثبتی در راستای آموزش شیوه‌های درست و اصولی مواجهه با حوادث طبیعی نظیر زلزله به اعضای کتابخانه برداریم.

محبیان با بیان اینکه زلزله و بلایای طبیعی همیشه بوده و هست و باید آمادگی مقابله با آن را کسب کرد، افزود: باید آنقدر توانمند و آماده باشیم که در رویارویی با آن، خود به دفاع برخیزیم که کتاب‌هایی در این زمینه می‌تواند ما را کمک کند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار