23. دى 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 20360
زنان و دختران ایرانی دارای شان، منزلت و هویت بسیار خوبی هستند که متاسفانه آسیب‌های جدی برای تخریب کردن این ارزش‌ها وجود دارد.
دختران,لغزندگی فکری,هویت دختران,تخریب هویت دختران,اعتیاد دختران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : دکتر فروغ نیلچی زاده گفت: آسیب‌ها و تخریب هویت زنان و دختران به عنوان ناهنجاری‌های زنان است که متاسفانه امروزه با آن مواجه هستیم.

وی افزود: از دست رفتن هویت دخترانه یکی از مهترین مشکلات است، شاید هویت دخترانه در نوع پوشش، آرایش، اخلاق و رفتار با یک حلقه مفقوده مواجه است که در سال‌های پایانی دوره دبیرستان و سال‌های مقطع کارشناسی در دانشگاه‌ها به وضوح مشاهده می‌شود.

نیلچی زاده با اشاره به آثار فرهنگی غلط بیان کرد: تغییر و تزلزل در رفتارهای دختران آثار فرهنگی غلط زیادی را در بر خواهد داشت؛ عدم رفتارهای مناسب دخترانه باعث لغزندگی‌های رفتاری، فکری و آسیب به روح و روان می‌شود.

وی با نقد به دیدگاه لیبرال ادامه داد: نگاه لیبرالیسم (آزادی‌های بی‌اساس، بی‌بندو‌بار و افسار گسیخته) در تسخیر انسان، هویت زنان و دختران است که قطعا آسیب‌های جبران ناپذیری دارد، اعتیاد بانوان یکی از طبیعی‌ترین آثار این تفکر و فرهنگ غلط است.

کارشناس امور خانواده و زنان با اشاره به تفکر اومانیستی اذعان داشت: نگاه اومانیستی به معنای انسان خدا انگاری است، یعنی انسان بی‌صاحب و بدون مخلوق می‌باشد و سرپرست الهی که امر و نهی داشته باشد برای او وجود ندارد، بر اساس این دیدگاه انسان فردی بیچاره است که در برهوت زندگی فقط خودش برای خویش تصمیم گیرنده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این دیدگاه زمانی که در هویت زنان و دخترانه وارد می‌شود پاتولوژی آن شدیدتر خواهد شد، در مقابل این تفکر فرهنگ دینی و اسلامی قرار دارد که هویت بانوان در یک امنیت عاطفی و خانوادگی به بالندگی‌های خود می‌رسد.

نیلچی زاده از بین بردن ارزش زن ایرانی را از مهمترین اهداف دشمنان دانست و گفت: دشمن طراحی و برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای از بین بردن ارزش زن دارد که در این راستا با توجه به نگاه اومانیستی زن را به موجودی تبدیل می‌کند که فقط باید خودش بدون ارتباط خانوادگی و ارتباط زوجیتی باشد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار