16. دى 1396 - 16:31   |   کد مطلب: 20254
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان:
برخورد تیبا با درخت دوکشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه موجب برخورد خودرو تیبا با درخت حاشیه جاده شده و سپس واژگون می شود.
راهنمایی و رانندگی همدان,خودروی تیبا,واژگونی,سرعت غیرمجاز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه این حادثه دربلوار شهید همدانی و مقابل دانشگاه پیام نور مرکز همدان رخ داد افزود:  یک دستگاه خودروی تیبا با 2 سرنشین از سمت تهران به همدان در حال تردد بودند که به علتسرعت بالا با جدول حاشیه جاده برخورد می کنند.

وی ادامه داد: ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه موجب برخورد خودرو تیبا با درخت حاشیه جاده شده و سپس واژگون می شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان اظها داشت: با وجود اینکه سرنشینان این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کرده بودند ولی شدت سانحه منجر به مرگ آنها در سر صحنه تصادف شد.

سرهنگ فکری بیان کرد: خط ترمزاین وسیله نقلیه 50 متر بود که نشان می دهد با سرعتی بیش از 140 کیلومتر در ساعت در این بلوار تردد کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 2 دوربین ثبت تخلف در بلوار شهید همدانی نصب شده ولی هیچیک از آنها فعال نیست.

وی اضافه کرد: همچنین این بلوار نیازمند شیارهای لرزاننده و پل عابر پیاده است و باید عرض این بلوار یکسان شود.

فکری یادآورشد: این دومین  حادثه ای که در نیمه نخست دی ماه امسال در بلوار شهید همدانی رخ می دهد که در سانحه نخست بر اثر برخورد سواری پژو با تیربرق این خودرو دچار حریق شد و بر اثر این سانحه رانندگی یک تن فوت و 2 تن دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار