12. دى 1396 - 12:34   |   کد مطلب: 20189
امروزه بیشتردختران تماشاگر سریال های هستند که به مروز زمان بر روی شکل گیری هویت آنها اثر می گذارد و ناخودآگاه مادران آینده ی ما به سمت و سویی کشانده خواهند شد که مجبور می شوند فرزندان خود را با فرهنگ و آداب شبکه های ترکی و با سبک ماهواره ای تربیت کنند .
سریال های ماهواره ای,زنان خانه دار,بی بند و باری,shabnamha.ir,شبنم همدانت,afkl ih,شبنم ها;

 هجوم سریال های ماهواره ای به زیباترین خوی زنان

سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آفتاب دل : صبح تا پاسی از شب را به تماشای سریال های ماهواره ای می نشینند، در ابتدا با مخالفت خانواده همراه بود اما کم کم اعضای خانواده خصوصاً کودکان هم به جای گذراندن اوقات فراغت خود در بیرون از منزل به آنها ملحق شدند .
 

آری این داستان خانواده های امروزی است که دیش های ماهواره ای جزیی از اثاث ضروری زندگی آنها محسوب شده است ، سریال‌های ماهواره‌ای که با تغییر آداب و رسوم و شیوه زندگی خانواده ها بویژه از طریق زنان و دختران که هسته اصلی خانواده هستند، محور جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند زیرا سازندگان این فیلم ها خوب می‌دانند که از دست دادن نهاد خانواده به از دست دادن سرمایه‌های اجتماعی منجر می‌شود.

شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار برای آینده پرورش دهند.

شاید بانوان ما بر این باور باشند که تبلیغاتی که در میان این سریال ها به نمایش گذاشته می شود کفاف هزینه های ساخت این سریال ها را بدهد در حالی که این تبلیغات فقط قسمت کمی از هزینه‌های آنها را تامین می‌کند و بیشتر بودجه آنها از جایی تامین می‌شود که حاضرند برای این جنگ نرم فرهنگی خیلی بیشتر از اینها هزینه کنند.

برنامه‌ریزی جهان غرب در جهت هویت زدایی، دین زدایی، خانواده‌‌ستیزی و خانواده گریزی است و بر اساس این محورها به تولید فیلم و برنامه‌می‌پردازد.
این روزها دیش‌های ماهواره به دور افتاده‌ترین نقاط کشور هم رسیده یک پیامد بزرگ دارد، با ورود این مهمان ، جهانی روبه‌روی نگاه روستایی‌ها گشوده می‌شود که هیچ شباهتی به جهان پیشین و انسان‌های اطراف و جامعه محل زندگیشان ندارد.

 این تغییر باعث می‌شود که مرد روستایی که تا پیش از این از همسر و زندگی‌اش راضی بود، ظاهر همسرش را با مدل‌هایی که هر روز بر صفحه تلویزیون نقش می‌بندد، مقایسه کند. در نتیجه از او می‌خواهد که مانند مدل‌های ماهواره‌ای لباس بپوشد، آرایش کند و اندامی مانند آنها داشته باشد که کمترین نتیجه‌اش از هم پاشیدن خانواده است.

زنان خانه‌دار بیشترین مخاطبان شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. طبیعی است. زنان خانه‌دار زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، بنابراین وقت بیشتری را برای استفاده از تلویزیون و ماهواره دارند. همچنین زنان به واسطه ویژگی‌های روان‌شناختی‌شان، علاقه بیشتری به داستان، موضوعات عاشقانه، رنگ و نور و … دارند. مسائلی که در این سریال‌ها موضوعیت دارد. همچنین سازندگان این شبکه‌ها به ظرفیت نهفته و قابل اعتنای زنان پی برده‌اند. و بهترین ورودی و مناسبترین راه برای تغییر سبک زندگی ایرانی را، زنان و دختران یک خانواده دانستند.

نگاه اساسی فیلم‌هایی که توسط رسانه‌های غربی تولید و از طریق ماهواره به طور رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد از میان بردن نگاه عفیفانه مرد و زن در خانواده است.

امروزه به دلیل اوقات فراغت بیشتردختران تماشاگر سریال های هستند که به مروز زمان بر روی شکل گیری هویت آنها اثر می گذارد و ناخودآگاه مادران آینده ی ما به سمت و سویی کشانده خواهند شد که مجبور می شوند فرزندان خود را با فرهنگ و آداب شبکه های ترکی  و با سبک ماهواره ای تربیت کنند  زیرا این سریال ها زیور عفاف را به عنوان یک عامل مخرب جلوه داده و تعهد و پایداری افراد خانواده را نسبت به هم از میان خواهند برد.

بد حجابی های زنان و دختران، مد و مدگرایی، خیانت همسر، از بین رفتن عفت ، گوشه گیری فرزندان و ... تنها بخشی از زهر دیش های ماهواره ای است که به جان خانواده های ایرانی افتاده اند .

اغلب سریال‌های به ظاهر خانوادگی حاوی داستان‌هایی از عشق‌ها و روابط نامتعارفی است که بیننده را بعد از مدتی به طور غیر ارادی و ناخودآگاه وادار به همسان‌سازی با زندگی واقعی و شخصی‌اش می‌کند.. موضوعی که اگر گسترش بیشتری بیابد در سالیان نه چندان دور باعث بروز بیگانگی فرهنگی و شکاف فرهنگی در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ص

سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای سریال های ماهواره ای بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری بی بند وباری فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها فروپاشی خانواده ها 

دیدگاه شما

آخرین اخبار