22. آذر 1396 - 21:37   |   کد مطلب: 19883
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:
فراخوان بیست و دومین جایزه ادبی استان همدان منتشر شد
فراخوان بیست و دومین جایزه ادبی استان همدان با موضوع نماز و نیایش، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر منتشر شد.
فراخوان,جایزه ادبی,ادراه فرهنگ و ارشادهمدان,عفاف و حجاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: شهرستان بهار، میزبان برگزاری این دوره از جایزه ادبی استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ادبیات فارسی با پیشینه‌ای درخشان و تاریخی باشکوه یکی از افتخارات و عوامل وحدت و انسجام مردم ایران‌زمین است، گفت: جایزه ادبی استان همدان با هدف گسترش تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان، فراهم کردن زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و ایجاد فضای سازنده برای تبادل آرا و افکار اهل قلم، برگزار می‌شود.

وی شعر (قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب (مجموعه شعر و داستان) را از بخش‌های این جایزه ادبی برشمرد و افزود: جایزه ادبی استان در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

عبادی تصریح کرد: شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، نماز و نیایش، و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات بخش ویژه این جایزه ادبی هستند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت عموم در این جشنواره آزاد است، گفت: هر شاعر و نویسنده می‌تواند به ترتیب با ارسال حداکثر سه و دو اثر در جشنواره شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش کتاب آثاری پذیرفته می‌شوند که در سال‌های ٩٥ و ٩٦ منتشر شده باشند.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه شده باشد، اظهار کرد: ١٥ دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار