17. آذر 1396 - 21:31   |   کد مطلب: 19804
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان عنوان کرد؛
دعوت از زنان آزاده جهان در واکنش به تصمیم ترامپ درخصوص قدس
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس گفت: از تمام زنان آزاده جهان که دوستدار امنیت و صلح جهانی هستند، می خواهیم در مقابل این اقدام واکنش نشان دهند.
بسیج جامعه زنان,بیت المقدس,دونالد ترامپ,مینو اصلانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : مینو اصلانی در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: این اقدام دولت آمریکا، قطعا محکوم به شکست است و چند قدم رژیم منحوس اسرائیل را به شکست نزدیکتر می کند زیرا ملت های آزاده ی دنیا برنمی تابند که قدس شریف به عنوان مرکز همه ادیان در دست رژیم کودک کش اسرائیل که از هیچ اقدامی علیه مردم دنیا دست بردار نیست، قرار گیرد.

وی افزود: در واقع صهیونیست کانون شرارت در دنیا است و در تمام جنایت های جهان در پشت پرده ی آمریکا، اقدامات ضدانسانی خود را بر اساس منافعش دنبال می کند و با این اقدام دولت آمریکا، چهره ی منفور آمریکا و صهیونیست در جهان منفورتر شد.

اصلانی با اشاره به همزمانی سخنرانی اخیر ترامپ با نخستین انتفاضه مردم فلسطین در سال ۱۹۸۷ میلادی، گفت: این اقدامات احساسات مردم فلسطین را شعله ور خواهد کرد و فلسطینی‌ها انتفاضه شان را علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، هتک حرمت به شهر مقدسی که همواره مرکزیت ادیان الهی است، گفت: ما از تمام زنان آزاده جهان که دوستدار امنیت و صلح جهانی هستند می خواهیم که در مقابل این اقدام واکنش نشان داده و دولت ها با اعمال فشارهای خود علیه دولت آمریکا، این کشور را به عقب نشینی از مواضع خویش مجبور کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار