2. آذر 1396 - 20:20   |   کد مطلب: 19605
امروز طرح «يک روز با کتاب» در کتابخانه مرکزی همدان با حضور پرشور کودک و نوجوان همدانی و والدین آنها برگزار شد.
طرح یک روز با کتاب,کتابخانه مرکزی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان، عصر امروز طرح «یک روز با کتاب» در کتابخانه مرکزی همدان با حضور پرشور کودک و نوجوان همدانی و والدین آنها برگزار شد.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برنامه «یک روز با کتاب» ویژه کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌ها با همکاری حوزه هنری و اداره آموزش و پرورش در این کتابخانه برگزار شد.

سیده منصوره حسینی شعار با بیان اینکه در طرح «یک روز با کتاب» شاهد استقبال خوب خانواده‌ها بودیم که آنها از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی بازدید داشتند، بیان کرد: کارگاه نقاشی برای کودکان، نقاشی، قصه‌گویی و مسابقه برای نابینایان،کارگاه سفال و میناکاری،گریم صورت و آموزش جستجو کتاب و استفاده از سامانه کتابخانه‌های عمومی، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، نمایشگاه عکس و نقاشی در کتابخانه مرکزی برای استقبال‌کنندگان از مراسم برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی  توسط مربیان مجرب در این برنامه گفت: از حضور 10 مربی در اجرای بخش‌های مختلف حوزه کودک، نابینایان، گریم، شاهنامه‌خوانی، نمایشگاه کتاب و داستان‌های قرآنی استفاده شد.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان به حضور حمید رضایی معروف به «عمو حمید» یکی از مجریان پرمخاطب صدا و سیمای استان همدان در این مراسم اشاره کرد و گفت: با حضور این مجری توانمند و اجرای برنامه‌های مختلف یک روز خوب و با نشاطی برای کودکان به همراه خانواده‌هایشان در کتابخانه رقم خورد.

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را جلب توجه خانواده‌ها به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در زندگی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه امروز شاهد استقبال گسترده از این برنامه بودیم که امیدواریم خانواده‌ها به کتابخوانی فرزندان در راستای ارتقای علم و آگاهی آنها بیشتر توجه کنند چراکه موفقیت‌ در گرو علم، دانش و آگاهی است.

حسینی‌شعار استفاده از افراد مجرب و توانمند را در اجرای برنامه و کسب رضایتمندی شرکت‌کنندگان مهم دانست و گفت: در طول سال، عموم مردم می‌توانند با حضور در کتابخانه مرکزی از منابع اطلاعاتی و خدمات ویژه آن که تعدادی زیادی از آنها در کشور منحصر به فرد بوده، استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار