18. آبان 1396 - 12:37   |   کد مطلب: 19389
در راستای اجرای طرح "سخاوت" خیران سلامت
۱۸۵ نفر در همدان حامی سلامت بیماران شدند
مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیران سلامت استان همدان گفت: با اجرای طرح " سخاوت " در همدان، ۱۸۵ حامی در این طرح شرکت کرده و ۱۶۵ بیمار را تحت پوشش قرار داده‌اند.
 مجمع خیران سلامت,حامی سلامت بیماران,همدان,طرح سخاوت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حمید شاکری اظهار داشت: در این طرح یک یا چند خیر، بیمار یا بیمارانی را انتخاب می‌کنند و با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه به هزینه‌های درمان بیمار کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های محرم و صفر 20 نفر به تعداد حامیان افزوده شده است، تصریح کرد: حداقل 135 بیمار سخت درمان در انتظار تحت پوشش قرار گرفتن حامیان هستند.

شاکری گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال تعداد حامیان را به حداقل 300 نفر افزایش دهیم که این امر جز با کمک مردم محقق نخواهد شد بنابراین از مردم می‌خواهیم که در این راه به بیماران سخت درمان کمک کنند.

وی از طرح" طعم مهربانی" یاد کرد و گفت: در این طرح به بیماران مبتلا به سرطان که از سوء تغذیه رنج می‌برند کمک می‌شود و مردم نذورات خود را در قالب غذای گرم در اختیار این بیماران قرار می‌دهند.

توزیع 400 پرس غذای گرم در راستای طرح طعم مهربانی

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور خیریه خیران سلامت استان افزود: در طول هفته جاری 400 پرس غذای گرم که همگی نذورات مردم بوده در اختیار بیماران سرطانی که دچار سو تغذیه هستند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیشتر غذاهای نذری مردم منوط به روزهایی خاص مانند تاسوعا، عاشورا و اربعین است، تصریح کرد: امروز یکی از خیران قول 150 پرس غذا را داده تا برای چند روز پس از اربعین در بین بیماران توزیع شود.

شاکری گفت: دو رأس گوسفند نیز در راستای طرح طعم مهربانی در اختیار مجمع خیران سلامت قرار داده شد که آن را بین 49 خانواده بی بضاعت سخت درمان تقسیم کردیم.

توزیع 75 کیلو سیب درختی و موز به بیماران سخت درمان

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم در همه حال به فکر بیماران سخت درمان نیازمند هستند، تصریح کرد: 75 کیلو موز و به همین مقدار سیب درختی توسط خیران تهیه و در اختیار  بیماران قرار گرفته است.

شاکری گفت: خوشبختانه وضعیت خیران سلامت در شهرستان‌های استان نیز مطلوب است تاجایی که ملایر و تویسرکان هم پای همدان حرکت می‌کنند و نهاوند و رزن نیز با ظرفیت 50 درصدی فعالیت می‌کنند.

وی از خیران سلامت خواست تا از بیماران سخت درمان غافل نشوند و در صورتیکه تمایلی برای کمک به این بیماران داشتند به خیابان پاستور، جنب مخابرات، کوچه شهید غیرتیان ساختمان شماره 2 مجمع خیران سلامت مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره 38278084 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار