17. آبان 1396 - 8:13   |   کد مطلب: 19360
وقتی عشق ابوالفضل(ع) فانوس راه می شود;
تشرف یک دختر بهایی‌ به دین مبین اسلام + تصاویر
ترانه که با شوق وصف ناپذیری از تولد دوباری خود می گوید، عنوان می کند: این تصمیم بزرگ زندگی ام "تشرف به دین اسلام " را در کمال آرامش ذهنی و مطالعه زیاد گرفته ام و آرزویم دیدن کربلای امام حسین است.
دختر بهایی,دین اسلام,مسلمان,حضرت ابوالفضل(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از پیام بشرویه : نام حسین (ع)  از کودکی برایش آشنا بود و در قلب آن نفوذ داشت تا اینکه  بزرگ ترین اتفاق سرنوشت ساز زندگی اش در تاسوعای حسینی رخ می دهد و در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین ، تثبیت می شود.

دختر نوجوان بهایی زاده بشرویه که سال ها به واسطه زندگی در یک خانواده با دو گرایش مذهبی "اسلام از سوی مادر و بهایی  از سوی پدرش "  روزهای تلخ و سردرگم کننده ای را می گذراند ، عزم خود را جزم می کند که به سوی تحقیق و مطالعه پیش برود.

"ترانه " می گوید: علاقه بسیار زیادی داشتم که با آگاهی کامل دین اسلام را بشناسم ، هر کسی در  ضمیر قلب خود، حرکت میکند و من از طرف پدر بهایی بودم ولی مادرم مسلمان شده بود و شروع به تحقیق کردم.

این دختر نوجوان از سفری سرنوشت ساز می گوید : بعد از سفری که  به ترکیه داشتم اتفاقات تلخی برام پیش آمد و اشتباهاتی که امیدی به درست شدن مشکلم نداشتم ولی در آن فضای سنگین باورم شد که کشور ایران و دین اسلام از هر نظر کامل تر ، بهتره و بسیار زیبا و شگفت انگیزتر است، و در این زمینه بیشتر تحقیق کردم .

"ولی  یک اشتباه بزرگ در زندگی من رخ داده بود و انقدراین اشتباه  بزرگ بود که غیر قابل حل شدن می دانستم و نا امید بودم  تا اینکه در شب تاسوعای امسال ، قلبم به سوی مهر حضرت ابوالفضل هدایت شد و خودم نیز از معجره های حضرت  ابوالفضل(ع) مطالبی میشنیدم و یا برایم بیان میشد  و البته کمی  من باور نمیکردم که اصلا حقیقت دارد، تا اینکه در شب تاسوعا دست به دامان آقا حضرت ابوالفضل شدم که  کمکم کند تا اشتباه من درست شود و قول میدهم با توجه به تحقیقاتم و اطمینانم به دین اسلام مشرف شود.

فانوس راه در دل تاریکی شب

به گزارش پیام بشرویه ترانه حسینی منفرد ، نوجوان بهایی زاده که با ذوق و اشک لحظات اعتماد قلبی به اسلام را بیان می کند ادامه داد: علی رغم درد دل ها با حضرت ابوالفضل ولی شب تاسوعا هیچ اتفاقی نیفتاد و شب بعد آن با خودم صحبت میکردم و نا امید بودم که دیدم  به صورت معجزه آسایی مشکلاتم حل شد و اینقدر جا خوردم که از حرفم پشیمان شدم و به حضرت ابوالفضل (ع)گفتم قول میدم مسلمان بشوم  .

"بعد از این قضیه بیشتر با اعتقادات درونی خودم امیدوارم شدم و با تحقیق و مطالعه بیشتر دریافتم که واقعا دین اسلام یک  گلستان و واقعیت است و در فطرت همه نهفته  است، از همان کودکی هم علاقه زیادی به اسلام داشته و امروز نیز میخواهم رسما دین اسلام را معرفی کنم و تا می توانم در راه انجام واجباتم تلاش کنم."

ترانه که با شوق وصف ناپذیری از تولد دوباری خود می گوید، عنوان می کند: این تصمیم بزرگ زندگی ام را در کمال آرامش ذهنی و مطالعه زیاد گرفته ام و آرزویم دیدن کربلای امام حسین است.

گفتنی است ، صبح امروز "ترانه حسینی منفرد" با همراهی مادر و مادربزرگ خود در دفتر امام جمعه شهرستان بشرویه  حضور یافته و با بجای آوردن اعمال تشرف به دین اسلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین و نوشتن اعلام برائت از فرقه بهاییت و تشرف به دین اسلام ، به گلستان مکتب تشیع پیوست.

در این مراسم "حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین " با تبریک به دختر نوجوان بشرویه برای تشرف به دین مبین اسلام و متکب تشیع خاطر نشان کرد: میلیون ها نفر به عشق سید الشهدا پای پیاده به اربعین حسینی  سفر میکنند و این اتفاق میمون که در استانه اربعین حسینی و در روز فرهنگ عمومی  صورت گرفته است را به فال نیک می گیریم.

امام جمعه بشرویه افزود: آگاهی خوبی با توجه به همت یکی از بانوان بشرویه به این دختر نوجوان در حوزه دین مبین اسلام داده شده و خود ایشان نیز تحقیقات گسترده ای را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام، کامل ترین دین الهی است گفت: اسلام دین زندگی و جهانی و ابدی است و قانون آن برای سعادت دنیا و ‌آخرت است. تمامی قوانین و برنامه‌های آن برای توحید و ایمان به خدای مهربان است. محبّت یکی از ارزش‌مندترین صفت‌های بشری است که از شرایط اساسی ایمان است.

در پایان این مراسم معنوی ، دختر نوجوان بشرویه  شهادتین " اَشهدُ انْ لا اِلهَ الا الله ،  اَشهدُ انَّ محمّداً رسولُ الله و اشهد انّ علیّا ولی‌الله)»em> "  را بر زبان جاری کرد و همچنین هدیه کلام الله مجید ، سجاده نماز و کتب مذهبی واحکام شرعی به وی اهدا گردید.

دختر بهایی,دین اسلام,مسلمان,حضرت ابوالفضل(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
دختر بهایی,دین اسلام,مسلمان,حضرت ابوالفضل(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
دختر بهایی,دین اسلام,مسلمان,حضرت ابوالفضل(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

دیدگاه شما

آخرین اخبار