15. آبان 1396 - 11:55   |   کد مطلب: 19333
مسؤول بسیج زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
وجود بالغ بر 200 هزار بانوی بسیجی در استان همدان
مسؤول بسیج زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وجود بالغ بر 200 هزار بانوی بسیجی در استان همدان، گفت: بیش از 3 هزار حلقه صالحین در اقشار بسیج بانوان تشکیل می‌شود.
بسیج زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان,زنان بسیجی,زنان حماسه آفرین,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

وجود بالغ بر 200 هزار بانوی بسیجی در استان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : فاطمه ستاری‌نوید با بیان اینکه زنان حماسه‌آفرین ایران همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته‌اند، اظهار کرد: بانوان نقش برجسته‌ای در جامعه، خانواده و تربیت فرزندان به عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان برای متلاشی کردن بنیان خانواده، زنان و مادران را هدف قرار داده‌اند، گفت: بانوان با حفظ ارزش‌ها و حفظ حجاب نقش به سزایی در تحکیم بنیان خانواده و حفظ جامعه دارند.

مسؤول بسیج زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: بانوان با حفظ حجاب خود پاسدار حرمت خون شهدا هستند؛ شهدا با نثار جان خود برای تأمین امنیت کشور و هموطنان تلاش کردند.

وی ازدواج آگاهانه را نکته‌ای مهم در در حفظ و تقویت بنیان خانواده دانست و افزود: بانوان با ایمانی راسخ انتخابی آگاهانه و عاقلانه داشته باشند و زندگی را با قناعت و ساده‌زیستی دنبال کنند.

ستاری‌نوید با بیان اینکه تربیت فرزندان امری خطیر است که مادران نقش مهمی در این امر دارند، تصریح کرد: تربیت فرزندان صالح که زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) شوند امری جدی است که باید مطابق آموزه‌های دینی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور فعال بانوان در بسیج، ادامه داد: بیش از 100 هزار بانوی بسیجی در قشر محلات و بالغ بر 200 هزار بانو در سطح استان عضو بسیج بانوان هستند.

وی روشنگری، فعالیت‌های فرهنگی، علمی، هنری، برگزاری حلقه‌های صالحین و حضور در اردوهای جهادی را از جمله فعالیت‌های بانوان بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار حلقه صالحین در جامعه زنان و اقشار و در سطح پایگاه‌ها نیز 2 هزار حلقه صالحین در اقشار بسیج بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

زنان بسیجیزنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان بسیجی زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین زنان حماسه آفرین 

دیدگاه شما

آخرین اخبار