6. آبان 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 19202
دراین کتاب به موضوعات نو و ریزی در زندگی شخصی حضرت فاطمه پرداخته است ،مانند حضور آن حضرت در فتح مکه ، روز غدیرخم ، جنگ بدر و احد ، و حتی زندگی شخصی ایشان با امیر المومنین به صورت عاشقانه و کلامی به تصویر در آمده است.
معرفی کتاب,کتاب از معراج تا عروج,زندگی حضرت زهرا(س),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : آذربایجان شرقی - تبریز، سید پیام رنجبر موسوی، این کتاب ارزشمند را  در 187 صفحه رقعی ,14 فصل با نیت 14 معصوم و بصورت رمان داستانی که در نوع ادبیات مذهبی سبکی جدید و نادر می باشد نگارش کرده  است.
در این کتاب از 50313 کلمه استفاده شده است که 313 معرف تعداد یاران امام زمان (عج )و حضرت رسول اکرم (ص ) در جنگ بدراست.
مجموع این 5 حرف 5+0+3+1+3=12 که معرف شیعه دوازده امامی ماست.
این کتاب از 243687 حرف و فاصله تشکیل شده که مجموع اعداد مساوی سی و معرف سی جز قران کریم است.

 


همچنین این کتاب ،از 3499 سطر و 399 پاراگراف بهره میبرد که مجموع اعداد این دو، مساوی با چهل و سن بعثت  حضرت رسول (ص) می باشد.
مولف ، دراین کتاب  به موضوعات نو و ریزی در زندگی شخصی حضرت فاطمه  پرداخته است ،مانند حضور آن حضرت در فتح مکه ، روز غدیرخم ، جنگ بدر و احد ، و حتی زندگی شخصی ایشان با امیر المومنین به صورت عاشقانه و کلامی به تصویر در آمده است.
سید پیام رنجبر موسوی ،بابیان اینکه  دومین کتابش نیز با عنوان  تک تیرانداز، که به موضوع مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها میپردازد بزودی منشتر خواهد شد.
به گفته وی : این کتاب با الهام از رفتار خانواده شهید محسن حججی و بیاد شهید اسماعیل کریمی نوشته شده که در انتهای کتاب زندگینامه شهید کریمی و مصاحبه پدر و خواهرش هم آورده شده است..
رنجبر موسوی  همچنین افزود : این کتاب هم در ادبیات داستانی مقاومت یک سبک نادر و تقریبا جدیدی است.
سیده زهرا طاهری موسوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای هشترود نیز در خصوص اهمیت کتاب و کتابخانی با بیان اینکه  هر جامعه‌ای که به کتاب و کتابخانه اهمیت دهد رشد می کند، افزود: کتاب باید در سبد خانوار جای خود را باز کند.
وی با بیان اینکه باید نویسندگان را بیشتر به نوشتن کتاب تشویق و مردم را نیز به کتاب خریدن و خواندن ترغیب و تشویق کنیم،تأکید کرد: باید حس خودباوری را در نسل جدید ایجاد کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای هشترود افزود: وظیفه فرهنگی همه مسئولان و مدیران به ویژه مسئولان دستگاه های فرهنگی ایجاد بسترهای مناسب جهت حمایت از فعالان عرصه فرهنگ است که برپایی نمایشگاه از جمله آن هاست.
 
کتاب دیگر این نویسنده  نیز با نام تک تیرانداز است که به موضوع مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم و خانواده های آن ها می پردازد.
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار