6. آبان 1396 - 7:53   |   کد مطلب: 19198
مسابقات کاراته قهرمانی جهان- اسپانیا
مدال تاریخی دختران کاتاروی ایران در مسابقات جهانی کاراته
دختران شایسته تیم کاتای ایران با برتری مقابل صربستان برای اولین بار در تاریخ رقابتهای کاراته جهانی موفق به کسب مدال در بخش بانوان شدند.
مسابقات جهانی کاراته,تیم کاتای دختران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت فدراسیون کاراته : در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و نوجوانان، تیم کاتای دختران ایران با ترکیب یگانه شهپری، گلناز شاهزیدی و عرفانه مساح صبح امروز (جمعه) در حالی کار خود را با پیروزی ٤ بر یک مقابل ایتالیا آغاز کرد که در گام های بعدی با همین نتایج از سد کرواسی و یونان عبور کرده و خود را به نیمه نهایی رساندند.
تیم ایران در نیمه نهایی برابر مصر به میدان رفت و ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. دختران کاتارو برای کسب مدال برنز جهان در دیدار رده بندی صربستان را پیش رو داشت که با برتری ۴ بر یک به نشان برنز جهان دست پیدا کرد.
این برای اولین بار است که تیم دختران ایران در رقابتهای کاراته قهرمانی جهان موفق به کسب مدال در بخش کاتای تیمی می شود. آخرین بار ۱۴ سال قبل در رقابتهای جهانی ۲۰۰۳ بندر مارسی کاراته ایران در کاتای تیمی پسران موفق به کسب مدال جهانی شده بود.
برای تیم ایران تاکنون حدیثه جمال، احمدرضا محمودی در کاتای انفرادی موفق به کسب مدال برنز شده اند. همچنین قاسم خوبرو برای کسب مدال برنز، باربد صداقت و مجید نیکوهمت نیز برای کسب مدال طلا امروز به روی تاتامی می روند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار