12. مهر 1396 - 8:26   |   کد مطلب: 18847
مسوول امور بانوان مجمع خیرین سلامت همدان از راه‌اندازی شورای امور بانوان مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد.
طرح طعم مهربانی,شورای امور بانوان,مجمع خیرین سلامت,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

راه اندازی شورای امور بانوان مجمع خیرین سلامت همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : فاطمه یوسفی از راه‌اندازی شورای امور بانوان مجمع خیرین سلامت خبر داد و اظهار کرد: اخیراً این شورا به تبعیت از مجمع خیرین مرکز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در شورای بانوان از هر اداره‌ای یک نماینده وجود دارد، گفت: 9 کمیته در شورای امور بانوان مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است.

مسوول امور بانوان مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به تشکیل کمیته آموزش و پیشگیری، فرهنگی، ورزش و جوانان، تحقیق و پژوهش، ارشاد و تبلیغات، مشارکت‌ها و اصناف، اساتید و دانشگاهیان، آسیب‌های اجتماعی، رسانه و هنر و شهرستان‌ها در شورای بانوان مجمع خیرین سلامت، افزود: مسوولان هر یک از کمیته‌ها مشخص است و سعی شده افراد متخصص در هر کمیته  به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که هر کدام از کمیته‌ها به تنهایی جلساتی تشکیل دهند و وظایف خود را تدوین کرده و در شورای اصلی بانوان ارائه دهند، گفت: با جمع‌بندی وظایف هر کدام از کمیته‌ها به تهران نیز ابلاغ خواهد شد.

یوسفی با اشاره به اینکه هرکدام از کمیته‌ها فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌اند، افزود: کمیته آموزش و پیشگیری در چند بعد نظیر آموزش عمومی، آموزش کودکان، آموزش سالمندان و آموزش بیماران زیر پوشش مجمع خیرین سلامت آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در بعد آموزش و پیشگیری عمومی بیشتر به موضوع کانسربرست و تغذیه پرداخته می‌شود، خاطرنشان کرد: مربیان مجمع خیرین سلامت قریب به 8 هزار و 500 نفر را در رابطه با کانسربرست و تغذیه آموزش داده‌اند.

مسوول امور بانوان مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: به بیماران مبتلا به سرطان به دلیل اینکه هزینه درمان بالا بوده و از لحاظ اقتصادی خانواده‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند، مجمع خیرین سلامت در قالب طرح «طعم مهربانی» کمک می‌کند.

وی افزود: در طرح «طعم مهربانی» مردم در تامین تغذیه بیماران سرطانی کمک می‌کنند و به صورت هفتگی به آنها غذای گرم نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/ص

شورای امور بانوان شورای امور بانوان شورای امور بانوانشورای امور بانوانشورای امور بانوان شورای امور بانوان شورای امور بانوان شورای امور بانوان مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت 

دیدگاه شما

آخرین اخبار