31. شهريور 1396 - 10:24   |   کد مطلب: 18689
رئيس پليس راه استان همدان از عملياتي شدن فعاليت دوربين‌هاي ثبت تخلف در استان همدان در ابتداي مهرماه خبر داد.
دوربین ثبت تخلف,جرایم رانندگی,پلیس راه همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رضا عزیزی از راه‌اندازی 23 دوربین از 55 دوربینی که توسط اداره راهداری تعهد شده خبر داد و اظهار کرد: این دوربین‌ها به صورت آزمایشی فعال است اما از روز اول مهرماه عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با عملیاتی شدن این دوربین‌ها، ثبت جرایم رانندگان پیگیری خواهد شد، افزود: از طریق ثبت تخلفات، پیامک جرایم نیز برای رانندگان ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: از طریق 14 دوربینی که قبلاً فعال شده پیامک ارسال می‌شود اما با دوربین‌های جدید فعلا امکان ارسال پیامک وجود ندارد چراکه آزمایشی فعال بود.

وی با بیان اینکه طبق تعهد اداره راهداری تا پایان امسال 55 دوربین ثبت تخلف راه‌اندازی خواهد شد، گفت: تعدادی از آنها راه‌اندازی شده است، 32 دوربین باقیمانده که راه‌اندازی خواهد شد.

عزیزی قابلیت دوربین‌‌های کنترل سرعت را ثبت سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط  عنوان کرد و افزود: این اقدام باعث می‌شود تمام کاربران بر اساس تابلوهای راهنمایی و رانندگی حرکت کنند و امکان کنترل تخلف به طور شبانه‌روز امکان‌پذیر شود.

وی با بیان اینکه افرادی که به قوانین پایبند نیستند اصولا شب‌ها بیشتر دست به تخلف می زنند، گفت: قبلا سیر گشت‌های پلیس ساعت 23 به حداقل ممکن می‌رسید اما اکنون توسط دوربین‌ها این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار