28. شهريور 1396 - 12:34   |   کد مطلب: 18651
نویسنده کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» با بیان اینکه این کتاب در 21 فصل نوشته شده که در 19 فصل آن پس از هر فصل تمرینات عملی توصیه شده است، اظهار کرد: این کتاب ابتدا جزوه‌ای بود که برای خودم گردآوری شده بود.
کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید»,رونمایی,همدان,تالار فجر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

رونمایی از كتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : امشب از کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» در تالار فجر همدان رونمایی شد.

نویسنده کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» با بیان اینکه این کتاب در 21 فصل نوشته شده که در 19 فصل آن پس از هر فصل تمرینات عملی توصیه شده است، اظهار کرد: این کتاب ابتدا جزوه‌ای بود که برای خودم گردآوری شده بود.

امیربهادر بهاری افزود: این جزوه پس از دو سال به صورت جامع و کامل با تغییرات مختصری به صورت کتاب نوشته شد.

وی با بیان اینکه این کتاب خارج از زمینه تخصص و تحصیلاتم نوشته شده است گفت: پس از اتمام کار این کتاب توسط دکترای روانشناسی مورد نظر خواهی قرار گرفت و نظر این اساتید خوشبختانه مثبت ارزیابی شده است.

نویسنده کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» در خصوص برخی ویژگی‌های کتاب خاطرنشان کرد: این کتاب به بیان ساده و روان نوشته شده و طراحی رو و پشت این کتاب دارای یک پیام مفهومی است.

وی اضافه کرد: مسائل این کتاب به بیان مختصر و مفید نوشته شده و دارای مثال‌هایی دقیق و جملات و احادیث بزرگان است و طراحی داخلی کتاب به صورت وسواس و دقیق و کاملا زیبا انتخاب شده است.

بهاری در خصوص چگونگی روش‌های فروش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید بیان کرد: وب‌سایت سفارش گیری به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی شده به طوری که مخصوص خرید کتاب است.

وی ادامه داد: نرم افزار گوشی هوشمندی نیز برای فروش این کتاب تعبیه شده است و چون خودم این کتاب را تالیف کردم ناشران زیادی از من حمایت نکردند.

نویسنده کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» در خصوص مراکز فروش کتاب و اینکه فقط چند کتابفروشی از ما حمایت کردند افزود: کتابفروشی‌های ایران زمین، شهر کتاب و جهان دانش ما را در زمینه فروش این کتاب کمک و همکاری کرده‌اند و در شبکه های مجازی نیز کتاب تبلیغ و منتشر شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از عوامل کمک‌کننده تالیف کتاب طراح، ویراستار و... با اهدای جوایزی تقدیر شد و به 20 نفر از حضار این مراسم به قید قرعه جوایزی داده شد.

انتهای پیام/ص

کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» کتاب «لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید» تالارفجر همدان تالارفجر همدان تالارفجر همدان تالارفجر همدان تالارفجر همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار