27. شهريور 1396 - 11:51   |   کد مطلب: 18632
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از افتتاح نمایشگاه عکس «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان خبر داد.
نمایشگاه عکس,وقف چشمه همیشه جاری,سازمان اوقاف و امور خیریه,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حجت‌الاسلام سیدحسن رضوی از برگزاری افتتاحیه نمایشگاه عکس «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه عکسی با گردآوردی اثرات پنجمین جشنواره کشوری عکس «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه چهارشنبه 29 شهریورماه افتتاح خواهد شد، افزود: مراسم افتتاحیه ساعت 11 در فرهنگسرا و نگارخانه «پرواز» در اعتمادیه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه آئین اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری عکس «وقف چشمه همیشه جاری» نیز در همان روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری فجر واقع در آرامگاه بوعلی همدان برگزار خواهد شد.

وی به حضور حجت‌الاسلام والمسلیمن شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم اشاره کرد و افزود: مجری این برنامه، علی درستکار مجری شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

رضوی در پایان سخنانش با بیان اینکه در مراسم اختتامیه جشنواره به نفرات برتر جشنواره جوایزی اعطا خواهد شد، افزود: حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتها یپام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار