12. شهريور 1396 - 8:03   |   کد مطلب: 18400
رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان;
بانوان تیرانداز ایرانی از رسیدن به فینال رقابت ها بازماندند
زنان تیرانداز ایرانی از رسیدن به فینال ماده تراپ رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان بازماندند.
مسابقات تیراندازی,تیراندازی به اهداف پروازی,قهرمانی جهان,بانوان تیرانداز ایرانی,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها

بانوان تیرانداز ایرانی از رسیدن به فینال رقابت ها بازماندند

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : در ادامه رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان که به میزبانی مسکو در حال برگزاری است، دومین روز از مرحله مقدماتی تراپ زنان برگزار شد و فاطمه امیری بهزادی و غزاله جهاندار نمایندگان ایران در این ماده به ترتیب با امتیازهای ۵۶ و ۵۹ در جایگاه شصت و سوم  و پنجاه و ششم قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

در مرحله تراپ بزرگسالان ۶۷ تیرانداز زن از کشورهای مختلف حضور داشتند که نمایندگان کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسلواکی، استرالیا، اسپانیا و فنلاند به مرحله فینال صعود کردند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

مرضیه پرورش نیا هم دیگر نماینده ایران در مرحله مقدماتی تراپ جوانان بود که با کسب امتیاز ۵۶ در جایگاه سی و یکم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند. نمایندگان کشورهای ایتالیا، روسیه، اسلواکی و صربستان به فینال ماده تراپ جوانان راه یافتند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی به اهداف پردازی قهرمانی جهان با حضور ۷۳ کشور و ۶۳۳ ورزشکار از هشتم تا بیستم شهریورماه به میزبانی مسکو در حال برگزاری است. ایران در این رقابت ها در دو ماده تراپ و اسکیت هفت نماینده دارد.

انتهای پیام/ص

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران بانوان تیرانداز ایران

دیدگاه شما

آخرین اخبار