9. شهريور 1396 - 16:05   |   کد مطلب: 18367
این نمایش آخرین ساخته گروه تئاتر « آریا» همدان به سرپرستی « سعید باغبانی نیّر» است که از 14شهریورماه و هر روز در دوسانس و از ساعت 17:30 و 19 در محل پلاتو اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در بلوار بعثت همدان به روی صحنه می‌رود.
نمایش کمدی,قهوه قجری,آتیلا پسیانی,مجتمع شهید آوینی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نمایش کمدی «قهوه قجری» در همدان به روی صحنه می رود

 
به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : از 14 شهریورماه و توسط گروه تئاتر « آریا» نمایش کمدی « قهوه قجری» در همدان نمایش داده می‌شود.

 این نمایش آخرین ساخته گروه تئاتر « آریا» همدان به سرپرستی « سعید باغبانی نیّر» است که از 14شهریورماه و هر روز در دوسانس و از ساعت 17:30 و 19 در محل پلاتو اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در  بلوار بعثت همدان به روی صحنه می‌رود.

نمایش کمدی «قهوه قجری» نوشته آتیلاپسیانی بوده که طراحی و کارگردانی آن را « سعید باغبانی نیّر» بر عهده داشته و « امید انصاری» طراح صحنه و مرتضی بختیاری هم آهنگسازی این کار را انجام می‌دهند.

در این نمایش بازیگرانی چون حمیدرضا رضایی مجد، محسن سپه دوست، محمد محمدی قادر، پیام صارم، مهدی نیک و سعید باغبانی نیّر به مدت 14 شب اجرا خواهند داشت.

« قهوه قجری» در واقع برداشتی از نمایش ماندگار «هملت» شکسپیر است که با بازنویسی «آتیلا پسیانی» به نمایشنامه‌ای ایرانی تبدیل شده و قصه شاهزاده‌ای به نام بایرام‌میرزا را روایت می‌کند که پدر وی در جریان توطئه‌ای که توسط عمو و مادراش طراحی شده، از طریق نوشیدن قهوه قجری مسموم و کشته می‌شود که در ادامه پدر به خواب بایرام آمده و پرده از توطئه قتل خود برداشته و وی را از اتفاقات بعدی و اینکه این دو (عمو و مادر بایرام ) قصد ازدواج با هم و در اختیار گرفتن حکومت را دارند، مطلع می‌کند و.... .

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به ورودی مجتمع شهیدآوینی مراجعه کرده و یا با شماره 09187137299 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ص

نمایشکمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی نمایش کمدی قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری قهوه قجری 

دیدگاه شما

آخرین اخبار