7. شهريور 1396 - 22:05   |   کد مطلب: 18339
بنیاد ایران‌شناسی با حضور معاون اداری و پشتیبانی بنیاد ایران‌شناسی در همدان افتتاح شد.
بنیاد ایران شناسی,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

افتتاح بنیاد ایران‌شناسی در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : عصر امروز با حضور معاون بنیاد ایران‌شناسی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی بنیاد ایران‌شناسی در همدان افتتاح شد.

معاون بنیاد ایران شناسی در آئین افتتاحیه بنیاد ایران‌شناسی در همدان، با اشاره به اینکه سلام آیت‌الله سید محمدخامنه‌ای را خدمت حضار اعلام می‌کنم، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح هفدهمین شعبه بنیاد ایران‌شناسی هستیم که در استان همدان برگزار می‌شود.

فرشید شریعتمداری با بیان اینکه از زمان آغاز و حضور آیت‌الله خامنه‌ای در بنیاد ایران شناسی با وجود محدودیت‌ها، شاهد افتتاح شعباتی از این بنیاد بوده‌ایم، افزود: شعبات جدیدی در استان‌های کرمانشاه، کرمان، سمنان و کردستان افتتاح، امروز در همدان و به زودی در گیلان نیز شاهد افتتاح هستیم.

وی رئیس هیئت امناء این بنیاد را استاندار هر استان دانست و عنوان کرد: حمایت‌های سخت افزاری استان‌ها معمولا با استانداری و اداره‌های دولتی شهر است که در بنیاد ایران شناسی، معاونت پژوهشی است که راهبر فعالیت‌های علمی و پژوهشی را در شعب استان هدایت و در بخش اداری و مالی نیز اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی رابطان این بنیاد هستند.

معاون پژوهشی بنیاد ایران شناسی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه تاسیس شعبه بنیاد ایران شناسی در استان همدان را در محضر استاندار محترم گرامی می‌داریم، اظهار داشت: هفته دولت هفته پر کار و پر زحمتی است.

محمد بهرام‌زاده با تاکید بر اینکه چهار توضیح مهم را بنیاد ایران شناسی در فعالیت‌های پژوهشی خود مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: نخست جایگاه ایران در جهان است، مطالعات ایران فرهنگی، تحقق شناخت جامع از جهان ایرانی و ایرانیان، که ایرانیان در تمام جهان به عنوان برجسته ترین و مقدس ترین هستند.

انتهای پیام/ص

بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی بنیاد ایران شناسی همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار