2. مرداد 1396 - 16:07   |   کد مطلب: 17793
رئيس دانشگاه پيام‌ نوراستان همدان از شركت همدان در بزرگترين رويداد كارآفريني «استارتاپ» دانشگاه پيام‌ نور خبر داد.
رویداد کارآفرینی,استارت آپ,دانشگاه پیام نور همدان,وزارت ارشاد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

ب بزرگترين رويداد كارآفريني «استارتاپ» در دانشگاه پيام‌ نور

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : صفی‌الله صفایی از برگزاری بزرگترین رویداد کارآفرینی «استارتاپ» در دانشگاه پیام‌نور و شرکت دانشگاه پیام نور همدان در آن خبر داد و اظهار کرد: این طرح در چهار محور برگزار خواهد شد.

 وی طراحی بازی‌های رایانه‌ای، طراحی نرم‌افزارهای تلفن همراه، طراحی وب‌سایت و انیمیشن را چهار محور این رویداد عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها با موضوع‌های فرهنگی، اجتماعی«آموزش، هنر، و معماری، گردشگری برگزار خواهد شد.

رئیس  دانشگاه پیام‌ نور استان همدان، موضوعات زیست‌محیطی، شهر سبز، حمل و نقل، صرفه‌جویی در انرژی، سلامت اجتماعی و معنوی جسم و روان، تغدیه، ورزش، و... را از موضوعات این مهم این رویداد بزرگ برشمرد.

وی با اشاره به اینکه به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: تیم‌های برتر از استقرار در مرکز نوآوری و کارآفرینی، دانشگاه پیام‌نور و برخورداری از حمایت‌های مادی و معنوی برخوردار خواهند شد.

صفایی با بیان اینکه این طرح 10 شهریور ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این طرح توسط دانشگاه پیام‌نور و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی بزرگترین رویداد کارآفرینی استارت آپ استارت آپ استارت آپ استارت آپ استارت آپ استارت آپ استارت آپ دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار