1. مرداد 1396 - 16:29   |   کد مطلب: 17778
اگرچه بسیاری برای درمان طبیعی مو تلاش می کنند اما یکی از موارد مهم که می تواند از بروز ریزش مو جلوگیری کند و مقداری از موهای ریخته شده را برگرداند سیب زمینی است. این محصول دارای خواص بسیاری است که روی مو تاثیر مستقیم دارد.
آب سیب زمینی,جلوگیری از ریزش مو,رشد مو,فولیکول مو,سیب زمینی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آب سیب زمینی مفید برای رشد مو و جلوگیری از ریزش مو

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از میزان : ملیکا شهریاری اظهار داشت: اگرچه بسیاری برای درمان طبیعی مو تلاش می کنند اما یکی از موارد مهم که می تواند از بروز ریزش مو جلوگیری کند و مقداری از موهای ریخته شده را برگرداند سیب زمینی است. این محصول دارای خواص بسیاری است که روی مو تاثیر مستقیم دارد.

وی ادامه داد: سیب زمینی را می توان برای از بین بردن جای خال، لکه های پوستی، جای سوختگی و تقویت مو استفاده کرد.

به گفته این متخصص پوست و مو آب سیب زمینی برای رشد مو و جلوگیری از ریزش بسیار مفید است.

شهریاری تاکید کرد: علاوه بر جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو، سیب زمینی موها را براق و درخشان تر می کند. همچنین پوست سر سفید و تمیز شده و این ماده غذایی حاوی انواع ویتامین از جمله ویتامین "بی"،"سی"، زینک و آهن است. پس از زدن آب سیب زمینی به سر فولیکول مو باعث از بین رفتن شوره ها می شود.

به گفته این متخصص پوست و مو، سیب زمینی را در آب خیس کرده و پس از کندن پوستش در مخلوط کن پوره کنید. سپس آن را از صافی بگذرانید و آب آن را روی سرتان بمالید.

انتهای پیام/ص

آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی آب سیب زمینی جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش موجلوگیری از ریزش مو رشد مو رشد مو رشد مو رشد مو رشد مو رشد مو رشد مو رشد مو

دیدگاه شما

آخرین اخبار