27. تير 1396 - 12:33   |   کد مطلب: 17699
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:
رونمایی از کتاب شعر «حبیب حرم» در جشنواره حبیب حرم در همدان
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از رونمایی کتاب «حبیب حرم» خبر داد و گفت: این کتاب از اشعار برگزیده شاعران مطرح کشور به چاپ رسیده است.
کتاب شعر حبیب حرم,جشنواره حبیب حرم,شهید همدانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

رونمایی از کتاب شعر «حبیب حرم» در جشنواره حبیب حرم در همدان

کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رسول کرمی ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره ادبی حبیب حرم، با اشاره به اینکه جشنواره حبیب حرم به پاش قدردانی از شهدای مدافع حرم و به مناسبت سالگرد شهادت شهید همدانی در سال گذشته آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: این جشنواره با وجود اعتبار به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اولین جشنواره حبیب حرم بیش از 800 شعر از 250 شاعر مطرح کشور به دبیرخانه ارسال و به 14 نفر از منتخبان هدایایی اهدا شد، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 200 قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه از یک‌هزار و 200 قطعه عکس 800 قطعه مربوط به شهید همدانی و بقیه مربوط به شهدای حرم بود، ادامه داد: از این تعداد نیز به چهار نفر از برگزیدگان هدایای به رسم یادبود اهدا شد.

وی از آماده شدن و رونمایی از کتاب شعر «حبیب حرم» خبر داد و گفت: این کتاب که از اشعار منتخب شاعران مطرح کشور به چاپ رسیده در اختتامیه دومین جشنواره حبیب حرم رونمایی خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره از خردادماه آغاز شده و شاعران و نویسندگان در حال ارسال آثار به دبیرخانه هستند، محور دومین جشنواره حبیب حرم شعر و داستان کوتاه است.

وی سبک زندگی ایرانی اسلامی، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور، بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی،«ولایت، رهبری، عدالت و ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، ایثار و شهادت و...» شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای و شهدای ترور در انقلاب را محور دومین جشنواره حبیب حرم عنوان کرد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره مختص شهید قهاری سعید است، خاطرنشان کرد: شهیدقهاری سعید یکی از شهدای گمنام است که در همه زمینه‌ها به صورت گمنام فعالیت می‌کرد.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره حبیب حرم را تا پایان مردادماه عنوان کرد و افزود: اختتامیه این جشنواره همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید همدانی برگزار خواهد شد.

جشنواره حبیب حرم باید به عنوان یک برند شناسانده شود

کرمی با اشاره به اینکه این جشنواره با توجه به فعالیت‌هایی که صورت گرفته است به خوبی برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشنواره حبیب حرم باید به عنوان یک برند در همدان شناسانده شود تا در استان ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان بسیج کشوری و خانواده شهید سردار همدانی مهمان اختتامیه این جشنواره خواهد بود، اظهار کرد:در سال گذشته اعتباری برای این جشنواره اختصاص پیدا نکرد و تبلیغات جشنواره چه در سال گذشته و چه در سال جاری توسط بسیج هنرمندان انجام شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به حضور داوران جوان در این جشنواره، خاطر نشان کرد: شهید همدانی و جشنواره حبیب حرم یک افتخار برای استان است لذا این توجه به این افتخار کمک نهادهای فرهنگی استان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برخی از مسائل و حواشی مانع از همه‌گیری این جشنواره شد، گفت: این جشنواره باید بدون دید سیاسی برگزار شده و همه برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تلاش کنند چراکه ما همیشه مدیون خون شهداییم.

کرمی با بیان اینکه اولین جشنواره ادبی حبیب حرم با استقبال خوبی همراه بود به طوری که از همه استان‌ها آثار دریافت کردیم، ادامه داد: استان همدان همیشه در جشنواره‌های ادبی حضور داشته و خوش درخشیده است.

وی در ادامه با اشاره به محور فعالیت‌های بسیج هنرمندان استان همدان، افزود: آموزش و کادر سازی، اردوی راهیان نور و زیارتی، تولیدمحور بودن، مسجدمحور بودن، حلقه صالحین، حضور هنرمندان بسیجی در سطح جامعه را از محورهای فعالیت بسیج هنرمندان در سال جاری عنوان کرد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به نشانی الکترونیکی:habibaram.net-habibharabpoem@gmail.com مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه جشنواره: 08132651711 و 09355631603 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص

کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم کتاب شعر حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم جشنواره حبیب حرم شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی شهید همدانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار