24. تير 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 17646
حمایت همسر در مسایل مالی، مشکلات اقتصادی و شغلی می تواند باعث تقویت روحیه و افزایش صمیمیت بین زوجین شود.
 آرامش در زندگی مشترک,استحکام روابط زناشویی,صمیمیت در زندگی مشترک,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

صمیمیت زندگی مشترک را با مشکلات مالی به زیر رادیکال نبرید

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : وجیهه مشهدی نبی روانشناس اظهار داشت:زوجین در زندگی مشترک بهتر است در مسائل مالی یکدیگر را یاری کنند تا این موضوع باعث از هم گسیختگی زندگی زناشویی نشود.

مشهدی نبی افزود:در شرایطی که مرد کارش را از دست داده یا دارای مشکلات مالی باشد، همسرش می تواند با نشان دادن عشق و حمایت خود به او ثابت کند که در هر وضعیتی کنار او است و در یک زندگی مشترک میزان درآمد طرفین نیز هرچقدر باشد، مشترک است.

این روانشناس گفت:دادن این اطمینان به همسر خود که در هر شرایطی همراه او هستید و نقش او در زندگی شما مهم است و همچنین قدردانی و ارزش قایل شدن برای زحمت ها و تلاش هایی که برای حفظ زندگی و آرامش شما دارد، نقش مهمی در استحکام روابط و صمیمیت میان شما خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه تامین مخارج زندگی بر عهده مرد است ولی در صورتی که خانم دارای درآمد باشد نیز بهتر است هر دو در تامین مخارج زندگی کمک کنند زیرا باعث ایجاد حس مشترک و در نتیجه تفاهم و صمیمیت خواهد شد.

انتهای پیام/ص

زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک صمیمیت در زندگی مشترک استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی استحکام روابط زناشوئی

دیدگاه شما

آخرین اخبار