22. تير 1396 - 21:50   |   کد مطلب: 17631
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان همدان:
افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی بولینگ و بیلیارد در همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی بولینگ و بیلیارد همدان گفت: افتتاح این مجموعه از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.
بولینگ,بیلیارد,بزرگترین مجنوعه ورزشی بولینگ و بیلیارد,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : رسول منعم در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی بولینگ و بیلیارد همدان با بیان این که یکی از مصادیق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی برای توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی کشور، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است، اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی این پروژه به یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در ورزش همدان بدل شد.

وی افزود: استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری از جمله جاذبه‌های سیاحتی، تاریخی، طبیعی و ورزشی است که سرمایه‌گذاری در راستای بهره برداری از این ظرفیت‌ها نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی استان دارد.

وی تصریح کرد: درآمد صنعت گردشگری در دنیا در بخش تفریحات و سرگرمی رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده که امیدواریم استان همدان سهم خود را از صنعت گردشگری به ویژه گردشگری ورزشی افزایش دهد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان همدان نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان این که به‌دنبال ترویج ورزش بولینگ و بیلیارد در همدان هستیم گفت : این باشگاه مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های ورزشی دنیا می‌باشد و برای تجهیز این مجموعه بیش از 6 میلیارد ریال هزینه صرف شده است و کمک شایانی به پیشرفت بولینگ و بیلیارد همدان می‌کند.

محمد جواد سیف افزود: هدف از تاسیس این مجموعه در همدان را ایجاد ظرفیت‌های گردشگری، ترویج فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و ایجاد فضای شاد ومفرح برای هم استانی‌های عزیز دانست.

سیف با بیان اینکه این پروژه برای 20 نفر اشتغال زایی کرده است عنوان کرد: این مجموعه دارای امکانات متنوعی برای رشته های بولینگ، بیلیارد، فوتبالدستی، ایرهاکی، تیروکمان و دارت است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار