19. تير 1396 - 12:21   |   کد مطلب: 17574
رئیس اتحادیه پوشاک همدان بابیان پوشاک نامتعارف در بازارهای شب در همدان ارائه می‌شود، گفت: بجز برخورد و معرفی واحدهای عرضه‌کننده متخلف به نیروی انتظامی و اتاق اصناف برای پلمب کاری از دست ما بر‌نمی‌آید.
پوشاک نامتعارف,بازار همدان,رییس اتحادیه پوشاک همدان,همایش عفاف و حجاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

عرضه پوشاک نامتعارف در بازارهای شب همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حجت‌الله ناصری اظهار داشت: همایش عفاف و حجاب همراه با نمایشگاهی از پوشاک ایرانی در راستای ترویج حجاب و فرهنگ اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما پوشاکی که مد می‌شوند مصرف بیشتری دارد، افزود: در سال گذشته مانتوهای که نوشته‌های چاپی داشتند جمع‌آوری شدند اما متأسفانه در بازارهای شب این نوع لباس‌ها توسط فروشندگان در خیابان‌ها با قیمت پایین به فروش می‌رسد.

ناصری با بیان اینکه واحدهای عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف و مغایر با نوع پوشش ایرانی اسلامی در همدان پلمب می‌شوند، عنوان کرد: در هفته چندین واحد عرضه پوشاک به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی و انتظامی پلمب می‌شوند و در سال گذشته 15 واحد عرضه پوشاک در پاساژ شهرآرا پلمب شد.

رئیس اتحادیه پوشاک همدان تصریح کرد: باید در راستای ترویج نوع پوشش ایرانی و اسلامی از طریق فرهنگ‌سازی اقدام کرد و برگزاری نمایشگاه و همایش‌های معرفی پوشاک اسلامی در این راستا مؤثر واقع می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه پوشاک نامتعارف و مغایر با نوع پوشش اسلامی در ایران تولید و توزیع می‌شود، گفت: با تولید این پوشاک در کشور به جز برخورد و معرفی واحدهای عرضه‌کننده متخلف به نیروی انتظامی و اتاق اصناف برای پلمب کاری از دست ما بر‌نمی‌آید.

وی با بیان اینکه یک هزار واحد صنفی ثابت عرضه‌کننده پوشاک در همدان فعال هستند، اظهار داشت: 400 واحد صنفی نیز در حال اقدام برای دریافت پروانه کسب هستند.

رئیس اتحادیه پوشاک همدان با تأکید بر اینکه امروز بازرسی از واحدهای پوشاک به صورت حضوری انجام نمی‌شود، عنوان کرد: سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف آماده دریافت گزارشات و شکایت‌های شهروندان است.

انتهای پیام/ص

پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف پوشاک نامتعارف همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب همایش عفاف و حجاب بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان بازار همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار