8. تير 1396 - 16:20   |   کد مطلب: 17428
رئیس مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان خبر داد
بیمارستان فاطمیه به دستگاه پیشرفته سونوگرافی مجهز شد
با مساعدت‌های دولت و ارائه درخواست و پیگیری از وزارت بهداشت، یک دستگاه سونوگرافی دیجیتالی برای مرکز آموزشی درمانی فاطمیه خریداری شد و در بخش سونوگرافی این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد.
بیمارستان فاطمیه,زایشگاه فاطمیه,سونوگرافیو,دستگاه سونوگرافی کالر دالپر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : شهره علیمحمدی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به دستگاه پیشرفته سونوگرافی دیجیتالی مجهز شد، اظهار کرد: این مرکز پس از پیگیری‌های مستمر مسئولان بیمارستان به دستگاه سونوگرافی جدید دوم مجهز شد.

وی با بیان اینکه این اقدام برای ارتقای آموزش دستیاران سونوگرافیست واحد رادیولوژی انجام شده است، به اهمیت راه‎اندازی این دستگاه پرداخت و بر ارتقای آموزش دستیاران در این حرفه و ارتقای بهداشت در جامعه و مراکز درمانی تاکید کرد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان گفت: با مساعدت‌های دولت و ارائه درخواست و پیگیری از وزارت بهداشت، یک دستگاه سونوگرافی دیجیتالی برای مرکز آموزشی درمانی فاطمیه خریداری شد و در بخش سونوگرافی این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه سونوگرافی کالر داپلر از هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری شده است، افزود: 20 درصد این تجهیز توسط بیمارستان و 80 درصد توسط وزارت متبوع تأمین اعتبار شده است که از نسل جدید سیستم‌های سونوگرافی است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار